MuscleMeat

Jacht op jongeren met "te dure" wagens

Bezoekers in dit topic

Zelfs al rij je er in en staat ie niet op je naam, maar is de auto in de buurt van jou huis meerdere malen gesignaleerd kunnen ze je al pakken.

Wat, hoe en waar? Onderbouw jouw stelling eens met juridische argumenten.
 
Ik weet wel dat ze hier best slecht naar kijken bij wat oudere auto's. Wij hebben thuis bijvoorbeeld zo'n amerikaanse pickup (dodge d200) die nogal wat roestplekken heeft, de belasting schatte dat ding op 5k terwijl die hoogstens 2k was. Hoop gezeur toen om het kwartje te laten vallen bij die lui.

Dit zijn dan geen hoge bedragen maar als het hier al zo mee gaat dan kan je je ook wel bedenken hoe het met de wat duurdere auto's zal gaan.

dit is ongeveer het tegengestelde van wat ik meegemaakt heb toen ik op fod Financien als security stond.

Een werkloze marrokaan uit Borgerhout die hem een Porsche Carrera had gekocht. In België is de verkeersbelasting (gaan ze veranderen) op basis van cc.

Het kwam erop neer dat verkeersbelasting belachelijk was en het maar hun probleem was dat hij het niet kon betalen.

Hij is toen na veel getier boos weggegaan, weet niet wat ervan gekomen is. Was wel komisch moest hij niet zo agressief geweest zijn, een geluk dat ze daar kogelvrije ramen hebben.
 
Nu vraag ik me 1 ding af ze spreken over duure auto's maar wat als Belg die zijn belastingsgeld betaald en zijn geld dan onder de kont van een agent ziet in een A6,A4,GTI,911Turbo,X5,Q7,M3... die hij bij de eerste bocht naar de prak rijd ? (+ Chiptuning)
Dan spreken ze dat er geld tekort is voor Justitie?
 
Laatst bewerkt:
ja want dat heeft ook echt iets te maken met leden van een partij met een antiparlementaire, radicaal autoritaire en antisemitische achtergrond :rolleyes: Kneusje

Ik heb gewoon een bloedhekel aan alle parasieten in de samenleving, de criminelen, de mensen die leven van anderen zonder geldige reden. uitkeringen blijven trekken voor niks. En ik grijp elke kans aan om die lui te verlinken ja





ik heb gewoon een bloedhekel aan stiekeme zielige mensen in de samenleving,

de z.g. moraalridders,de mensen die zich meer en beter voelen zonder geldige reden,

en elke kans aangrijpen om in het geniep mensen een oor aan te naaien :trollface:
 
Nu vraag ik me 1 ding af ze spreken over duure auto's maar wat als Belg die zijn belastingsgeld betaald en zijn geld dan onder de kont van een agent ziet in een A6,A4,GTI,911Turbo,X5,Q7,M3... die hij bij de eerste bocht naar de prak rijd ? (+ Chiptuning)
Dan spreken ze dat er geld tekort is voor Justitie?

Je taalgebruik overtreft bijna die van het tekstje in je sig.
 
Hier in de buurt stond een redelijk dikke X6. Zie ik die gast later bij wegmisbruikers tijdens een integracontrole, 60k belastingschuld, even aftikken graag of anders nemen we hem in beslag, meneer ging uiteraard lopend naar huis:o
 
Dit is in Amsterdam al lang gaande.
 
Het zijn vaak voornamelijk allochtone jongeren die in dat soort te dure wagens rijden valt me op. Goede zaak dat ze zulk uitschot gaan aanpakken.
 
Only in belgium, in gyms nsb practijken en nu
Dit weer, als die auto niet is weg gehaald, who cares.. ???
 
Only in belgium, in gyms nsb practijken en nu
Dit weer, als die auto niet is weg gehaald, who cares.. ???

Who cares? Feit dat de helft van hen wel van OCMW-geld afhankelijk is?
 
Who cares? Feit dat de helft van hen wel van OCMW-geld afhankelijk is?

Kunnen ze beter die facking ocmw regeling is aanpassen ipv. Manskracht, politiewagens en dure brandstof hieraan besteden :rolleyes:
 
Kunnen ze beter die facking ocmw regeling is aanpassen ipv. Manskracht, politiewagens en dure brandstof hieraan besteden :rolleyes:
Of gewoon beide...
 
Back
Naar boven