AndroidHealthClinic

japans teppanyaki challenge

Veloc1ty

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Vetpercentage
8%
beste DDBers

er is een nieuwe menu in het japanse restaurant 'Sakura' @ arnhem & scheveningen.
aangezien er hier wel wat mensen tussen zitten die aardig veel kunnen eten lijkt et me wel een goed idee om dit hier te posten

het menu is namelijk een 'challenge' dat bestaat uit 7 rondes met japanse gerechten
als je alle 7 rondes op kunt, kun je een prijs winnen

voor meer informatie kan je naar [Link niet meer beschikbaar] gaan

sorry als dit tegen de regels van het forum is om reclame te maken, maar het leek me wel leuk voor de mensen die een uitdaging willen proberen of flink willen bulken

ik eet geen rauwe dingen.

7e gerecht zal weer een levende inktvis zijn, en de prijs is het 7e gerecht als afhaal maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
teppanyaki = bakplaat btw

@klaasklasse: je bent best disrespectvol voor een 21jarige, als je niet van japans eten houd waarom post je hier dan

**** yeah. Sowieso dat ik die binnensleep. De hele dag leven op een beetje whey, en dan savonds knallen.

Als er "All you can eat" op de gevel staat, dan geldt dat sowieso als een uitdaging ;)
Versla bij Shabu Shabu mijn tafelgenoten regelmatig met ruime voorsprong...

Nu we het over all you can eat hebben.

In antwerpen city, restaurant amadeus. Ribbekes a volonte @ 12 euro fzoiet.
Vleeeschh

Appeltje, eitje. Ik ga direct reserveren.

nice, die gaan we binnenkort even ownen.

Nu we het over all you can eat hebben.

In antwerpen city, restaurant amadeus. Ribbekes a volonte @ 12 euro fzoiet.
Vleeeschh

jep, zalig daar!! ook achter de cinema (gaumont) zijn er restaurants die ribkes à volonté geven, aan 10euro zelfs!!

All you can eat is prachtig. Al meerdere malen een serieuze aanslag op de dagwinst bij Ohashi Arnhem gepleegd met wat flinke eters.

Ik kan 2 boterhammen chocopasta op in een half uur maar daar houd het ook wel bij op.

Terug
Naar boven