MuscleMeat

Jarno Harms Eerste Op Grand Prix Ulft!!

Mensen allemaal bedankt.
Na een dramatische start door verschillende oorzaken, kwam het uiteindelijk toch nog allemaal goed. Maar allemachtig het heeft me wel wat energie gekost.
Ben super tevreden over het resultaat. Het publiek was top en ze hebben me echt naar deze overwinning geschreeuwt.

Vind het zwaar kloten voor Jimmy, hij zag er groot en sterk uit en had hem toch wel graag bij de 1e 5 zien eindigen.
Wens hem vanaf hier een spoedig en goed herstel. En hoop hem snel weer in goede vorm te zien.

Gefeliciteerd Jarno! Spijtig voor Jimmy. Spierscheur in zijn biceps las ik op Forza :(

Ja Jarno gefeliciteerd!!

Ik ben ook wezen kijken en ik vond Jarno indrukwekkend.Heel erg sterk en de verdiende winnaar!

gefeliciteerd kerel :thumbs: TOP

jarno gefeliciteerd! was de eerste wedstrijd die ik bijwoonde... bruut man! zag er echt verschrikkelijk zwaar uit, klasse!

leuke fotos, veel volk en jullie hadden geluk met het weer! wommelgem had tegenslag dit jaar :(

Gratz Jarno, zou wel is willen gaan kijken bij zo'n wedstrijd. :)

Je bent nog jong ! Over 5 jaar sta jij daar !
De instelling, en niet onbelangrijk; de fysiek, heb je in ieder geval !
:)

geweldig om naar je te kijken Jarno

gefeliciteerd

Mensen allemaal bedankt.
Na een dramatische start door verschillende oorzaken, kwam het uiteindelijk toch nog allemaal goed. Maar allemachtig het heeft me wel wat energie gekost.
Ben super tevreden over het resultaat. Het publiek was top en ze hebben me echt naar deze overwinning geschreeuwt.

ja ik en mn moeder waren ook aardig schor na de tijd hahaha :cool:

revelator mooie foto`s,je zat wel op een drukke plek ofniet haha

• Topic Starter Topic Starter
Citaat:
revelator mooie foto`s,je zat wel op een drukke plek ofniet haha

Bedankt voor de complimenten!

Ik zat cker op een heeeeele drukke plek, maar wel op de allerbeste plek om foto's te maken.

Misschien nog wel een beter zicht op alles dan de V.I.P. :D :p

Laatst bewerkt:
ja idd was wel de beste plek, en je zat bij simon,peter,dave,robin en geoffrey in de buurt
hahah jaloers ;)
:D

jarno klasse, echte beesten komen uit het oosten!!!

• Topic Starter Topic Starter
nog maar een keer vragen,
weet iemand wanneer dit uitgezonden word?

Terug
Naar boven