Fitness Seller

Jay @ 302lbs

beest

:flipoff::flipoff::flipoff::flipoff:ik ben 140 bij 6% mother****ers

maar jij bent inhuman bra

en dan loopt er iemand hier op het forum te roepen dat zn maat 136kg bij 182 is:roflol:

Alsof Jay Cutler de enige is die zo zwaar kan zijn. Ik denk dat als je tijd en anabolen genoeg hebt dat bijna iedereen zo zwaar kan worden, maar je moet dan ook nog het geluk hebben dat je zo mooi gevormd bent en droog kan worden met zo;n gewicht.

Alsof Jay Cutler de enige is die zo zwaar kan zijn. Ik denk dat als je tijd en anabolen genoeg hebt dat bijna iedereen zo zwaar kan worden, maar je moet dan ook nog het geluk hebben dat je zo mooi gevormd bent en droog kan worden met zo;n gewicht.

Hij krijgt dan ook wel alle hulp die er maar te krijgen is natuurlijk ;)
Verder vind ik hem echt super! Als je zijn dvd ziet ook hij is echt toegewijd aan zijn fans en zit als laatste in de zaal de dag voor de contest :)

Zeg ik dat? De vriend van ronny30 is ook nog maar 25 jaar ;)

Ja iedereen heeft dezelfde aanleg, lukt makkelijk!

aanleg smaanleg, aanleg heeft meer te maken met de vormen/aanhechtingen. Gewoon pure massa kan iedereen wel aankomen. Of het er net zo goed uit gaat zien als bij Jay of bij Phill, dat is een ander verhaal.

aanleg smaanleg, aanleg heeft meer te maken met de vormen/aanhechtingen. Gewoon pure massa kan iedereen wel aankomen. Of het er net zo goed uit gaat zien als bij Jay of bij Phill, dat is een ander verhaal.

Metabolisme is ook een belangrijke factor. Dit valt te sturen tot in zekere mate maar als je echt een gruwelijk snel metabolisme hebt van kinds af aan dan mag je er serieus wat instoppen elke dag om zelfs maar 100kg te wegen.

huge..maar hij heeft precies lippenstift op..zo'n rode lippen man:rolleyes:

Heb het niet over vorm en aanhechtingen. Als jij denkt dat iedereen van 1.74 135 kg kan komen te wegen, dan ben ik benieuwd wat jou onderbouwing daarbij is...

Zeg ik dat? De vriend van ronny30 is ook nog maar 25 jaar ;)

Dat is wel erg jong om zo groot te zijn ja. Maar stel nou dat hij op zijn 15e is begonnen met trainen en een beetje aanleg heeft en op zijn 20ste flink begint te kuren dan is het wel mogelijk.

Ik ben er van overtuigd dat met AS en veel tijd alles mogelijk is. Ik geloof alleen wel dat je op een bepaalde manier gebouwd moet zijn om er zo indrukwekkend als Jay Cutler uit te zien. Zegmaar de juiste proporties en droogheid van zichzelf hebbend.

aas alleen heb je een arnold tijdperk fysiek never nooit een beest zoals dit

Heb het niet over vorm en aanhechtingen. Als jij denkt dat iedereen van 1.74 135 kg kan komen te wegen, dan ben ik benieuwd wat jou onderbouwing daarbij is...

Mijn onderbouwing is: tijd, perfecte voeding, veel juice, perfecte training, doorzettingsvermogen, dedicatie. Dat maakt imo het verschil tussen een normale bodybuilder en een pro. Heb je deze dingen, dan moet het wel mogelijk zijn om in de buurt te komen, DENK IK. Niet dat je dan gelijk olympia's gaat winnen etc:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

aas alleen heb je een arnold tijdperk fysiek never nooit een beest zoals dit

Jij bijvoorbeeld, je bent nu al 93 kilo, na 2 kuurtjes ben je al 100 kilo toch? in een periode van 2 jaar. Stel je gaat nog 10 jaar door (miss langer), met perfecte training, voeding, juice de hele mikmak. Denk je niet dat het mogelijk is om nog eens 30 kilo eraan te plakken? Of je lichaam/en jij het psychis gaan trekken das een tweede. Btw voor de duidelijk, ik wil niet zeggen dat je met juice alleen heel ver gaat komen, ik zeg ook niet dat het makkelijk is om er zo uit te zien.

Laatst bewerkt:
je vergeet dat iedere kilo steeds meer moeite kost. Met andere woorden: van 75kg naar 80kg is veeeeel makkelijker dan van 95 naar 100.
Kan je nagaan hoeveel moeilijker het is om van een 100kg ripped naar een ~120kg wedstrijdshape te gaan.

je vergeet dat iedere kilo steeds meer moeite kost. Met andere woorden: van 75kg naar 80kg is veeeeel makkelijker dan van 95 naar 100.
Kan je nagaan hoeveel moeilijker het is om van een 100kg ripped naar een ~120kg wedstrijdshape te gaan.

True, daar zat ik ook al aan te denken.

Terug
Naar boven