Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan loopt er iemand hier op het forum te roepen dat zn maat 136kg bij 182 is![]()
Alsof Jay Cutler de enige is die zo zwaar kan zijn. Ik denk dat als je tijd en anabolen genoeg hebt dat bijna iedereen zo zwaar kan worden, maar je moet dan ook nog het geluk hebben dat je zo mooi gevormd bent en droog kan worden met zo;n gewicht.

Alsof Jay Cutler de enige is die zo zwaar kan zijn. Ik denk dat als je tijd en anabolen genoeg hebt dat bijna iedereen zo zwaar kan worden, maar je moet dan ook nog het geluk hebben dat je zo mooi gevormd bent en droog kan worden met zo;n gewicht.

aanleg smaanleg, aanleg heeft meer te maken met de vormen/aanhechtingen. Gewoon pure massa kan iedereen wel aankomen. Of het er net zo goed uit gaat zien als bij Jay of bij Phill, dat is een ander verhaal.
aanleg smaanleg, aanleg heeft meer te maken met de vormen/aanhechtingen. Gewoon pure massa kan iedereen wel aankomen. Of het er net zo goed uit gaat zien als bij Jay of bij Phill, dat is een ander verhaal.
Zeg ik dat? De vriend van ronny30 is ook nog maar 25 jaar![]()
Heb het niet over vorm en aanhechtingen. Als jij denkt dat iedereen van 1.74 135 kg kan komen te wegen, dan ben ik benieuwd wat jou onderbouwing daarbij is...

aas alleen heb je een arnold tijdperk fysiek never nooit een beest zoals dit
je vergeet dat iedere kilo steeds meer moeite kost. Met andere woorden: van 75kg naar 80kg is veeeeel makkelijker dan van 95 naar 100.
Kan je nagaan hoeveel moeilijker het is om van een 100kg ripped naar een ~120kg wedstrijdshape te gaan.