tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je vergeet dat iedere kilo steeds meer moeite kost. Met andere woorden: van 75kg naar 80kg is veeeeel makkelijker dan van 95 naar 100.
Kan je nagaan hoeveel moeilijker het is om van een 100kg ripped naar een ~120kg wedstrijdshape te gaan.
Dat is wel erg jong om zo groot te zijn ja. Maar stel nou dat hij op zijn 15e is begonnen met trainen en een beetje aanleg heeft en op zijn 20ste flink begint te kuren dan is het wel mogelijk.
Ik ben er van overtuigd dat met AS en veel tijd alles mogelijk is. Ik geloof alleen wel dat je op een bepaalde manier gebouwd moet zijn om er zo indrukwekkend als Jay Cutler uit te zien. Zegmaar de juiste proporties en droogheid van zichzelf hebbend.

ik denk dat iedereen met supergoede voeding en trainingschema's en juice wel 110kg kunnen worden met 10% vet ofzo. Echter alleen de ifbb pro's hebben de aanleg om daar nog eens 20kg bovenop te doen.
aas alleen heb je een arnold tijdperk fysiek never nooit een beest zoals dit

Er gaat dus niemand in de buurt komen van jay, al spuit jij je reet vol met alle denkbare snoepjes.. Dus ik ging er logischerwijs vanuit dat je dbb voor de gek houdt met je -Alsjeop15begint met trainen, kom ik met hulpmiddelen indebuurt van jay- onzinbericht
maarja je zal niet de enige zijn met dat waanidee in je hoofd

Ten eerste, reageer aub even normaal. Je reageert alsof je bijna in tranen uitbarst omdat je denkt dat ik zeg dat je idool te evenaren is
Ten tweede, ik zeg nergens dat je in de buurt van Jay kan komen. Misschien moet je eens wat beter lezen voordat je een reactie plaats.
Ik quote mijzelf nog even voor je:
Ik denk dat als je tijd en anabolen genoeg hebt dat bijna iedereen zo zwaar kan worden, maar je moet dan ook nog het geluk hebben dat je zo mooi gevormd bent en droog kan worden met zo;n gewicht.
Dat betekend dat ik het puur over zijn gewicht heb en niet hoe hij verder gevormd en droog is, want daar moet je olympia-geluk(genen) voor hebben.
edit: voor de volgende bijdehand. Ik bedoel natuurlijk niet een grote vet blob van 140 kilo

Er gaat dus niemand in de buurt komen van jay, al spuit jij je reet vol met alle denkbare snoepjes.. Dus ik ging er logischerwijs vanuit dat je dbb voor de gek houdt met je -Alsjeop15begint met trainen, kom ik met hulpmiddelen indebuurt van jay- onzinbericht
maarja je zal niet de enige zijn met dat waanidee in je hoofd

Zeg ik dat? De vriend van ronny30 is ook nog maar 25 jaar![]()
Dat is wel erg jong om zo groot te zijn ja. Maar stel nou dat hij op zijn 15e is begonnen met trainen en een beetje aanleg heeft en op zijn 20ste flink begint te kuren dan is het wel mogelijk.
Ik ben er van overtuigd dat met AS en veel tijd alles mogelijk is. Ik geloof alleen wel dat je op een bepaalde manier gebouwd moet zijn om er zo indrukwekkend als Jay Cutler uit te zien. Zegmaar de juiste proporties en droogheid van zichzelf hebbend.
hij is inderdaad op zijn 16 jaar beginnen te trainen en op zijn 21ste beginnen te kuren.maar hij heeft wel aanleg,er zijn veel gasten bij ons in de gym die ook zo uitspraken doen van,als ik neem wat hij zou nemen,dan zou ik ook zo worden.
maar dat is inderdaad niet zo,die kerel is genetisch aangelegd.en voor al degene die me niet geloven,kom naar de gym waar ik train en zie het zelf en vraag hem maar eens hoe hij het doet.maar dan maken we nu een deal,voor iedereen die me niet gelooft en komt kijken en ziet dat ik gelijk heb,krijg ik 500€ en als ik heb gelogen,zal ik u die wel geven!!

hebben jullie niet die video gezien van jay op zijn 22e oid op een wedstrijd? Daar was hij al ziek groot. Wanneer je zo jong bent train je pas een beperkte tijd en heb je nog niet zo veel 'zieke' kuren eropzitten, dus dat geeft wel weg dat genetics een belangrijke rol spelen want hij was al ziek groot op jonge leeftijd