MuscleMeat

Jay @ 302lbs

Het is wel een combinatie van genetics en veel gebruiken natuurlijk.

Hoeveel weken in een jaar zal zo iemand als Jay in een kuur (on) zitten..

Het is voor ons gissen natuurlijk maar miss wel leuk om hier wat reacties te lezen wat ieder van ons denkt.

Het is wel een combinatie van genetics en veel gebruiken natuurlijk.

Hoeveel weken in een jaar zal zo iemand als Jay in een kuur (on) zitten..

Het is voor ons gissen natuurlijk maar miss wel leuk om hier wat reacties te lezen wat ieder van ons denkt.

Lijkt me niet dat iemand als Jay in de top van zijn carriere echt "off" gaat. Hij moet toch sowieso een onderhoudsdosis test hebben om die enorme spiermassa in stand te houden. Ik denk dan ook dat "off" gaan voor een pro als Jay louter en alleen betekent drastisch verlagen in dosis/producten om er kort daarna weer eens in te vliegen. Ik gis uiteraard maar wat :p

Lijkt me niet dat iemand als Jay in de top van zijn carriere echt "off" gaat. Hij moet toch sowieso een onderhoudsdosis test hebben om die enorme spiermassa in stand te houden. Ik denk dan ook dat "off" gaan voor een pro als Jay louter en alleen betekent drastisch verlagen in dosis/producten om er kort daarna weer eens in te vliegen. Ik gis uiteraard maar wat :p

Zowiezo year on STH. En inderdaad trt.

Inderdaad, hij ziet er nog gezond uit, is nog lang niet kaal, dus kuurt waarschijnlijk niet of met mate. Het zijn de genetics die het doen.:p

Als hij geen aanleg heeft om kaal te worden dan maakt de hoeveelheid steroids niet uit. Is alleen als je er al aanleg voor hebt dat je door steroids sneller kaal wordt. Hetzelfde geld voor normaal kaal worden , je zal alleen maar sneller kaal worden van (je eigen hoge) testosteronspiegel als je er aanleg voor hebt. Dus zoals je zelf zei , het zijn inderdaad de genetics die het doen.

Hoe is jay dan zo groot geworden?

In de toekomst zullen er trouwens nog meer soorten hulpmiddelen komen, waardoor je nog veel groter kan worden, u mad? yeah u mad!:D

Jay is Jay, jij en ik weten allebei dat met ons miljoenen mensen zijn die geen Jay size kunnen bereiken. Niet iedereen die zich volspuit en zich verrot traint bereikt een olympia fysiek.

Dat is voor een heel klein select groepje weggelegd.

Jay is geen 1m80 hoor, zit meer rond de 1m74-1m76. Maakt die 302 lbs natuurlijk nog gekker!

Maar.. waarom staat jay zo droog dan? Of zijn deze foto's niet recent? Want hij zou toch niet meer meedoen met de AC dit jaar? Hij gaat toch alleen nog maar voor de aankomende O, of heb ik dit mis?

Hij staat ook niet wedstrijd droog, dit is zijn nieuwe offseason style.

Nieuwe facebook pic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven