MuscleMeat

Jay Cutler 2de keer Mr. O

Gunter Schlierkamp deed dit jaar niet mee, heeft een pauze genomen ;) .

Iedereen doet alsof Jay er echt super belabberd bijstond. True, hij hield wat vocht vast, maar zó erg was het nou ook weer niet. De hamstrings en kuiten van Victor waren nog zachter dan die van Jay.

2rha5cn.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het enige waar Vic duidelijk harder is dan Jay is echt z'n borst. Als je dan de strepen op de benen gaat vergelijken, is Jay daar zelfs een stuk harder.

Niet 2 foto's vergelijken Rock.
Overal was de conditie van Victor met name de 1e dag veel beter en de 2e dag ook nog beter.
Jay was imo 80% kwa hardheid en scherpte dan he) en Victor op 90%.

Vic had hem moeten winnen. Hij was de terechte winnaar. Jay heeft wel iets meer massa maar voor de rest vind ik Vic gewoon beter. Maar dat komt volgend jaar wel. Vic zal dan ook de nieuwe mr.o zijn..

Vic had hem moeten winnen. Hij was de terechte winnaar. Jay heeft wel iets meer massa maar voor de rest vind ik Vic gewoon beter. Maar dat komt volgend jaar wel. Vic zal dan ook de nieuwe mr.o zijn..

Wolf is volgend jaar toch ook echt wel een kans hebber hoor. :rolleyes:

Wat een kansloze topics zijn dit toch altijd. Vorig jaar had Jay ook al onterecht gewonnen, en nu weer zeker? :rolleyes:

Btw: Dennis Wolf vond ik de bruutste fysiek hebben! :thumbs:

ach man, Dennis heeft goede prestatie neergezet en hij gaat steeds meer vooruit. Maar hij is zeker nog geen olympia materiaal..Hij mist veel dingen om de olympia te winnen. zijn armen moeten veel groter,zijn rug is nog niet optimaal en benen missen de nodige massa..

Mr O 2007

Respect for the eight time Mr Olympia Ronnie Coleman. We zullen allemaal aan hem denken als de grootste man ooit. (ik wel althans haha) Naast Schwarzenegger uiteraard:lol:

Hebben jullie een site waar ik foto's kan bekijken??

Greetz Marck

*edit: reeds gevonden op deze site, en op MEGAVIDEO - Beats YouTube (search for Mr Olympia 2007)

Laatst bewerkt:
van deze lag ik plat

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, in de verste verte niet maar als iemand zegt dat Ronnie een afgang heeft gemaakt door 4e te eindigen, zit er toch serieus naast.

Anyway, Cutler heeft de Sandow gewonnen. Of we er nu nog 69493 jaar over discussieren ofniet:)

idd, nutteloze discussie.

Jay heeft gewonnen punt :D

Respect for the eight time Mr Olympia Ronnie Coleman. We zullen allemaal aan hem denken als de grootste man ooit. (ik wel althans haha) Naast Schwarzenegger uiteraard:lol:

Hebben jullie een site waar ik foto's kan bekijken??

Greetz Marck

*edit: reeds gevonden op deze site, en op MEGAVIDEO - Beats YouTube (search for Mr Olympia 2007)

OMG Arnold in hetzelde rijtje zetten als Coleman als het op massa aankomt! :roflol:

Big Ron > Iedereen..

Jammer dat ie zo stopt.. maar who cares.. hij heeft er toch al 8.

Jay blijft een indrukwekkende verschijning en wat mij betreft de terechte winnaar! En hij heeft de stoerste 'Jugend' kop! ;)

Terug
Naar boven