XXL Nutrition

Jay Cutler 2de keer Mr. O

Tja... of het nu een blessure is of niet.. (ben ronnie fan hoor!!!) Assymetrie zegt genoeg. De gasten die om hem heen staan hebben dan wel niet evenveel massa maar hadden verder een perfect getraind lijf die symetrisch waren, en ook goed geconditioneerd. Als het dan "zo dicht op elkaar" zat dan hoort iemand, MET ALLE RESPECT VAN DE WERELD, met 2 afgescheurde spieren daar niet in de top 5 thuis. ALs je melvin, samuel, wolf, (henry) zag, zet ik mijn vraagtekens bij de rankings tov ronnie.

Maarja massa telt gewoon erg zwaar mee.... I need to live with it.

tja je kunt er eeuwig over blijven discussieren het is zoals het is en ronnie verdient dik respect.

Dorian Yates had ook een gescheurde triceps toen hij zijn laatste sandow kreeg,ronnie verdiende hem dit keer zeker niet,maar vonden je Jay nou zo mooi dan tussen al die gestroomlijnde fysieken???Ik iig niet!!!

Wat een loze opmerkingen allemaal hier over de grootste bodybuilder op aarde!!!
Niemand heeft hem dit ooit nagedaan en zal ook niemand snel voor in aanmerking komen,tegen die tijd ben ik al opa ofzo!!!!

Ronnie:Toekomstige Hall of Famer

Jullie:Behoren toe aan de Wall of Shame!!!!

:stupid:

Echt wat een commentaren hiero. :rolleyes:

ik vind het toch altijd mooi hoe mensen hier, een pro vertellen wat hij moet doen en had moeten doen..

ronnie heeft 8 x de O gewonnen en staat er op 43jarige leeftijd nog steeds, heeft alles gewonnen wat er te winnen valt
en dan zitten hier heren die miss nog nooit op een podium hebben gestaan, te vertellen wat deze legende in de sport, wel en niet zou moeten doen.

laat me niet lachen

ik vind het toch altijd mooi hoe mensen hier, een pro vertellen wat hij moet doen en had moeten doen..

ronnie heeft 8 x de O gewonnen en staat er op 43jarige leeftijd nog steeds, heeft alles gewonnen wat er te winnen valt
en dan zitten hier heren die miss nog nooit op een podium hebben gestaan, te vertellen wat deze legende in de sport, wel en niet zou moeten doen.

laat me niet lachen

idd

laat me niet lachen

zeg dat wel.

laat me niet lachen

Er zullen altijd mensen zijn die denken dat een persoon perfect kan zijn. Iedereen heeft dus wel een kwaal.

Ronnie mag trots zijn op wat hij heeft bereikt.
Zijn maar weinigen die dit hem nadoen.
Wat betreft Jay, zag er goed uit, ben zelf ook een grote fan van hem.
Maar doe mij maar de fysieken van Wolf en Henry.
Mooie symmetrie.

Wat een loze opmerkingen allemaal hier over de grootste bodybuilder op aarde!!!
Niemand heeft hem dit ooit nagedaan en zal ook niemand snel voor in aanmerking komen,tegen die tijd ben ik al opa ofzo!!!!

Ronnie:Toekomstige Hall of Famer

Jullie:Behoren toe aan de Wall of Shame!!!!

Je lichaam dag in dag uit, jaar in jaar uit volproppen met AAS... Ja hoor, R E S P E C T !!! Ik voel me zo beschaamd nu :rolleyes:
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar posts als dit slaan al evenmin op iets als de "Coleman had moeten stoppen" reacties.

Je lichaam dag in dag uit, jaar in jaar uit volproppen met AAS... Ja hoor, R E S P E C T !!! Ik voel me zo beschaamd nu :rolleyes:
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar posts als dit slaan al evenmin op iets als de "Coleman had moeten stoppen" reacties.

Als je dit al issues vind wat doe je dan in een olympia topic???

weet niet of de overwinning van Jay probodybuilding veel goeds zal doen. Dit is gewoon de versie van 2001 voor Jay. Victor had moeten winnen. Er zit nog zoveel rek in die man. Hoop dat hij Ronnie achter na gaat. een fysiek nastreven niet van deze wereld. Nu Coleman is gestopt is Victor logisch mijn nieuwe favo. Al blijft ronnie de absolute nummer een. Hoop dat hij weer een keer naar Nederland komt en een paar dagen verblijft, dat geldt ook voor Victor.

als hij 2 jaar eerder was gestopt , was hij gestopt als 1e.en kan zijn hele leven zeggen : niemand kon van me winnen.nu weet hij dat andere beter zijn en hij dus stopt als een soort loser of verliezer.was zelf ook een colemanfan en vind het ook jammer maar een loser is een loser.dus ga maar gau naar jullie mammie's uithuilen.

Kerel je hebt echt geen verstand volgens mij....NIEMAND kon tippen aan ronnie VOOR zijn blessure...dus in-shape was ronnie niet te verslaan...dat ronnie nu vierde is geworden maakt geen **** uit omdat het door die blessure kwam..

Kerel je hebt echt geen verstand volgens mij....NIEMAND kon tippen aan ronnie VOOR zijn blessure...dus in-shape was ronnie niet te verslaan...dat ronnie nu vierde is geworden maakt geen **** uit omdat het door die blessure kwam..

:roflol: jah alleen door de blessure

Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken, dat arnoldfan het intellect van de gemiddelde fruitvlieg niet overstijgt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven