XXL Nutrition

Jay Cutler 2de keer Mr. O

Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken, dat arnoldfan het intellect van de gemiddelde fruitviel niet overstijgt.

hoelang zit je al op deze site 2 of 3 dagen?dus praat niet zo achterlijk ronniebitch :P game over voor ronnie.reageer het nou niet op mij af.accept et gewoon.

Ja vorig jaar toch ook...maar doe maar lekker simpel....jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen.

nogmaals kan ik er ook niks aan doen vriend.het is jammer dat ron verloren heeft maar het komt niet alleen door die blessure.als je dat denkt is dat heel simpel indd.

:roflol: Anders schijt iedereen ff flink op Arnoldfan. :D

Wolf verdiende niet de 1e plek, zoals sommige willen denken.

Victor misschien wel.
Wolf op 4. Dexter was te compleet om voorbij te gaan.

Henry was erg goed, maar dit is wel de O. Dus als iemand in de buurt komt van Henry, maar 25 kg zwaarder is zal die gewoon winnen van Henry.

Respect voor the kingg, 8 x haalt cutler nooit van zijn leven. ;)

1zxsgmr.jpg

Laatst bewerkt:
hoelang zit je al op deze site 2 of 3 dagen?dus praat niet zo achterlijk ronniebitch :P game over voor ronnie.reageer het nou niet op mij af.accept et gewoon.

Wat ben je toch een ontiechelijke mong**l, je zit hier allerlei gezeik te verkondigen. Hoe haal je het om iemand die op zen 43ste een 4de plaats haalt op mr. O met 2 serieuze blessures en 8 Sandows op zen schoorsteenmantel een loser te noemen. Denk dat je eerder met wat frustraties zit en deze dan maar ventilleert op het internet omdat je irl maar een zielig mannetje bent.
Naja niet de moeite waard om er verder op in te gaan. :flipoff:

Begin me af te vragen van wie arnoldfan de kloon is :rolleyes:

Lachen bultje: het was zo zeker dat Ronnie ging winnen als dat de aarde rond is? iedereen die het niet zag was blind toch? :o

Enkel op de foto's vindt ik Cutler niet de beste eigenlijk. Misschien zal hij mede door zijn poseerkunsten de titel hebben binnengehaald. Op foto's kun je dat niet zien natuurlijk:)

Natuurlijk al mijn respect naar enkele BB'er die daar stond.

Wat ben je toch een ontiechelijke mong**l, je zit hier allerlei gezeik te verkondigen. Hoe haal je het om iemand die op zen 43ste een 4de plaats haalt op mr. O met 2 serieuze blessures en 8 Sandows op zen schoorsteenmantel een loser te noemen. Denk dat je eerder met wat frustraties zit en deze dan maar ventilleert op het internet omdat je irl maar een zielig mannetje bent.
Naja niet de moeite waard om er verder op in te gaan. :flipoff:

is toch mijn mening

Laatst bewerkt:
mr olympia => /dev/null

ronnie 4 life

ik denk dat er na deze olympia veel meningen zijn verandert. Men kijkt nu heel anders naar jay. Velen vinden dat hij het niet heeft verdiend en daar hoor ik ook bij. Ik denk toch dat het vanaf volgend jaar helemaal anders gaat worden. Martinez en Wolf gaan waarschijnlijk vanaf volgend jaar de O's domineren (persoonlijk vind ik dat al een jaar te laat maarja..)

Wolf verdiende niet de 1e plek, zoals sommige willen denken.

Victor misschien wel.
Wolf op 4. Dexter was te compleet om voorbij te gaan.

Henry was erg goed, maar dit is wel de O. Dus als iemand in de buurt komt van Henry, maar 25 kg zwaarder is zal die gewoon winnen van Henry.

Henry en wolf zagen er het best uit.Sommige foto,s leek het wel of jay in de bulk zat.Denk dat ze volgend jaar niet meer om wolf heen kunnen als ie deze trend doorzet.

Henry heeft een super rug, iets wat Wolf iets minder heeft.
Maar Wolf is gewoon te groot voor een Henry.
Victor heeft gewoon alles. Heeft de massa, de symetrie en een redelijke shape (imo was die 90% kwa hardheid en vocht).
Dennis kan gewoon niet aan zijn vormen tippen.
Maar vind Dennis en Victor ook erg symphatiek overkomen.
Rest vaak iets minder.

Terug
Naar boven