AndroidHealthClinic

Jay Cutler & Dexter Jackson guestposing

Bezoekers in dit topic

Hij staat goed, ik vind em beter staan dan dexter
 
Het zal wel aan de kwaliteit liggen, maar ik vind ze er een stuk beter bij staan dan de guestposing van 4 Mei. (met kamali, coleman en alles)

Borst van Dexter oogt beter, maar kan ook dat deze er beter uitkomt door z'n huidskleur.
 
jay is ****ing groot. echt een stuk groter dan dexter. als z'n middel een stukje smaller was en hij hard op de olympia komt, dan is ie onverslaanbaar denk ik.
 
Jay is gewoon groter einde discussie, mja it takes more then that. Ook geweldig hoe ze met elkaar omgaan op het podium.
 
jay all the way
 
jay the huge buisness men
 
Jay duidelijk beter.
 
Jay doet het beter dan men verwachtingen.

Dexter gaat die 2de titel niet nemen.
 
Wat een beesten he:D
 
Jay is groter, maar Dexter ziet er toch beter uit. Eerlijk is eerlijk.
 
Ik vind beide heren er erg groot maar toch ook zkr nog goed (kwa fysiek) bijstaan voor offseason. Jay zijn gut is ook zkr niet groot en zal wanneer hij helemaal gecut is zkr nog een stukje afnemen. Hoop voor beide mannen dat ze de goede trend kunnen doortrekken tot hun volgende show (denk dat ze beide alleen de O nog pakken?).
 
Ik weet niet of jullie stront in je ogen hebben...maar Dexter staat er veel en veel beter bij. Jay wordt nooit meer Mr O...zou zelf niet eens verbaasd zijn als hij niet eens 2e of 3e wordt. Hij heeft de massa wel maar de kwaliteit van Dexter is veel beter.
 
dexter staat er mooier bij, jay heeft meer massa.zo is het altijd geweest.

als jay een verrassing brengt en hij komt superstrak dan wint hij het.


Dexter staat er ook echt heel mooi bij.dikkere armen kun je duidelijk zien.
 
Mensen kijk gewoon, het kleinste kind ziet toch dat dexter stukken beter staat, kijk die separatie tussen elke spiergroep , hij lijkt wel getekend, alles sluit gewoon 100% perfect aan!
 
Jay iets groter, maar geen gezever: Dex is VERUIT beter qua total package.
 
wat een beesten zeg.
 
dex ziet er mega vol uit!
 
Dex heeft zoals ie altijd al had, de mooiste fysiek. Jay zal wel 15-20 kg meer wegen, so what ...
 
Back
Naar boven