- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk die arrogante act die Phil op zet, staat hem alleen totaal niet lol
Jay gaat hem pakken komend jaar, daarna zal hij zich langzaam terug trekken de k ik. Hij verdwijnt van olympia podium zodra hij nieuwe title heeft denk ik. Denk dat hij als olympia afscheid neemt van podium. Hij wou toch misschien iets met films doen?

Jay gaat hem pakken komend jaar, daarna zal hij zich langzaam terug trekken de k ik. Hij verdwijnt van olympia podium zodra hij nieuwe title heeft denk ik. Denk dat hij als olympia afscheid neemt van podium. Hij wou toch misschien iets met films doen?
je punt was de eerste keer duidelijk hoorhttp://www.musculardevelopment.com/...er-talks-olympia-2013-on-muscle-beach-tv.html
Opzich wel een leuk filmpje,over hoe veel zin hij er weer in heeft,en hoeveel eten hij moet eten om weer groot te worden en hoe hard hij wel niet weer gaat trainen.

Hoop zeker dat ie volgend jaar knallend t podium op gaat.
Maar Phil verslaan? Zal echt moeilijk worden...
wow , kloten ben wel beneiuwd jaJa is gescheiden maar de precieze reden heeft die nooit bekend gemaakt.