MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

zlRjx.gif

Beste *na Ronnie Coleman* zegt hij toch ook? Kun je Arnold e.d. er wel bij gaan halen, maar daar ging het niet over.

We zullen zien, die beloftes zijn niet altijd veel waard gebleken bij anderen.

Ik denk wel dat Jay mee doet in 2013. Hij wilt zijn Olympia terug en die gaat die krijgen ook:cool:

Jay blijft gewoon een held hij komt wel weer aan de top.

Maar waarom zou die nou weg zijn gegaan bij MuscleTech? Zou die het bedrag niet meer genoeg vinden nadat die geen Mr. O meer is?

Nu zit die in ieder geval bij BPI, dus dat moet toch een reden hebben? Later zal ook zijn eigen lijn komen btw.

Denk niet dat ie weg is gegaan maar eerder 'gedumpt' nadat Phil de O won en hem contracteerden.

lijkt echt 'smal' hier vind ik.

zo zie je maar weer wat camera kwaliteit en belichting doet haha

welke pics van recent vond je hem wel groot dan ?
iedereen weet toch dat ie veel size is verloren, zegt het zelf ook

Gaat weer lekker zo te zien

Word leuk volgend jaar!

Ik hoop alleen wel dat hij z'n armen weer symmetrisch krijgt aangezien z'n linker nog steeds wel een stukje groter is.

Welke show doet Jay eigenlijk? lijkt me dat ook hij zich moet kwalificeren voor de O

Nee, hij is mister O geweest, dan kun je altijd deelnemen. Zie hieronder:

1. The top 6 finalists from the previous year's Mr. Olympia. (dit is top5 geworden dit jaar als ik me niet vergis).
2. The top 5 finalists from the same year's Arnold Schwarzenegger Classic and Night of the Champions.
3. The top 3 finalists from any Grand Prix or other professional bodybuilding competition held subsequent to the previous year's Mr. Olympia.
4. The overall winner from the same year's Masters Olympia.
5. Any former Mr. Olympia winner has a lifetime eligibility.
6. The Organizer may, with the approval of the Pro Committee, extend one "special invitation" to an athlete who has not qualified in accordance with the above criteria.
Additional Factors

Where warranted, the IFBB has discretion to increase the number of qualifying competitors from any professional bodybuilding competition.

Overigens zijn er ook andere voorwaarden te vinden, maar in ieder geval hoeft hij geen show meer te doen om deel te kunnen nemen.

Terug
Naar boven