Op MD is net uitgelekt dat de Olympia organisatie Jay Cutler op voorhand al wil laten winnen
Lijkt me stug, o.a. aangezien ze 'm ook een paar keer z'n titel hebben laten verliezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op MD is net uitgelekt dat de Olympia organisatie Jay Cutler op voorhand al wil laten winnen
je houd geen extra vocht vast wanneer je zout inname constant is, pas bij grote verschillen van dag tot dag hou je vocht vast![]()
), ziekte, maar ook door koolhydraten... en zo kan ik nog wel even doorgaan. 
Lijkt me stug, o.a. aangezien ze 'm ook een paar keer z'n titel hebben laten verliezen.
ligt er net aan wie er met genoeg geld over de balk komt en waar de meeste belangen liggen
kom dan ook met een bron pleister??
nu komt t gewoon random uit de lucht vallen je opmerking

om even laat op je bericht terug te komen..
Vocht wordt niet alleen bepaald door zout inname. Zo kan je ook vocht vasthouden door; stress, temperatuursverschillen (bedoel van het klimaat he), ziekte, maar ook door koolhydraten... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
was het maar zo simpel als jij zegt
---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 14:47 ----------
ligt er net aan wie er met genoeg geld over de balk komt en waar de meeste belangen liggen