Fitness Seller

Sticky Jay Cutler Topic

Atm is er niemand die in deze 'pose' phil kan verslaan, die onderarm staat gewoon op ontploffen. En lol op de comment dat jay een ecto lijkt tov phil...

Jay is lekker opweg, maar er zit nog flink verschil in armsize de t**fus!

jay is een ecto als hij naast phil staat, lijkt me niet dat hij ooit nog de 1ste plek gaat winnen.
hoogstens 3de, of de jury moet omgekocht zijn.

Zou mooi zijn moesten ze Jay zijn 5de sandow gunnen. Daarna ging hij op pensioen zei hij ooit is in een interview van MD geloof ik.

De O is nu eenmaal politiek voor de top 3 kerels.

Ben benieuwd hoe Phil in deze pose zou staan bij Roelly :p

wow, zelfs zijn pols is groter dan mijn arm

Jay is wide, erg brede polsen ook, maar Phil heeft idd BBC Genetics, round muscle belly's

om eerst te worden op 1jaar na zijn blessure ik twijfel er toch over, hij heeft enorme vooruitgang geboekt sinds zijn operatie etc. maar als je ziet hoe Phil er bij staat zeker zijn armen, Jay heeft dan toch het bredere gestel zal afwachten zijn

Phil staat schuin op de foto van ThomasS

wtf, malware?

Gerapporteerde aanvalpagina!

De pagina op forums.musculardevelopment.com is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

o oooooow

is al 3 dagen nu ofzo

Iemand heeft in dat topic een plaatje gepost, of heeft als signature iets wat malware bevat. Geen zorgen jongens. :p

Terug
Naar boven