AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

[Link niet meer beschikbaar]

Sorry als deze al gepost is.

ik hoop echt dat jay em wint en kan stoppen met een gerust geweten ;) maar of hij echt zijn fysiek van paar jaar terug kan terug krijgen tegen de O dont know

Zo te zien heeft Jay nog veel werk.. Vindt het wel knap dat ie nog meedoet, zal hoe dan ook een mooi moment zijn deze 2 mannen weer on stage.

Heb hem gisteren voor de eerste keer ontmoet op de FIBO en wat een held Jay Cutler.
Half FIBO wilde op de foto met hem en hij bleef de hele dag op z'n stand aanwezig , respect.
Met Dexter Jackson kon je enkel op de foto als je een dvd kocht :p.

ach, er zijn genoeg gekke die een dvd kopen voor een foto. lekker van profiteren dus.

heb srs een kerel haar zien betalen om vervolgens een foto te maken. daarom ben ik omgedraaid :rolleyes:

Hahah nou dies gek ;)

Hnnggg jay ziet er weer big uit

jammer dat die filmpjes zo kort zijn, maar nice post man. hij ziet er prima uit op het moment.

Wat zijn dat voor korte k*t filmpjes? Daar kan ik toch helemaal niks mee potverdomme man. En die Jay Cutler pakt die machine ook kats verkeerd.

Wat zijn dat voor korte k*t filmpjes? Daar kan ik toch helemaal niks mee potverdomme man. En die Jay Cutler pakt die machine ook kats verkeerd.

misschien kun je volgend jaar naar de fibo gaan, dan kun je hem uitleggen wat hij verkeerd doet.

Terug
Naar boven