Fitness Seller

Sticky Jay Cutler Topic

ImageUploadedByTapatalk1378741116.699415.jpg

Rare blauwe plek weer bij zijn biceps of lijkt dat maar, toch niet weer gescheurd :eek:

Als het gescheurd zou zijn zou die daar niet zo staan denk ik

Why not?
Bij de 2011 olympia stond hij ook gewoon op het podium en 2e geworden, en hij is volgens mij pas ruim 4 maanden later eraan geopereerd

Laten we het niet hopen :(

Jay Cutler - Living Large

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Living Large is unlike anything you've ever experienced. It's a week in the life of four-time Mr. Olympia Jay Cutler, but it's more than an exclusive, candid documentary. It's also a complete muscle-building program merging Jay's best workouts with his personal nutrition plan and supplement schedule. It's a raw look at Jay's life and an eight-week mass trainer. It's your chance to eat, train, and live like a legendary bodybuilder.

LIVING LARGE
Everything you need to train, eat, and live like Jay Cutler
Four documentary video episodes
Eight weeks of daily workouts
Downloadable training calendar
Complete nutrition plan
Detailed supplement guide
Jay's best training tips

Als dit echt een beetje eerlijk wordt en niet een simpele reclame voor zijn supps, kon dit wel eens een vette docu worden!

insulina all the way baby, staat er weer lekker vol bij

• Like
Waarderingen: Tsn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jay = MR O

Holy moly, dit is van nu?

Is dat een recente pic?

Boom!!

de ****..

Behoorlijk droog getrokken al maar moeilijk te beoordelen zonder iemand ernaast, z'n middel lijkt er wel beter uit te zien..

Dit gaat een mooie olympia worden.. kabooooooom

Kijk Phil heath nu maar eens eerst ff jongens, zie topic, back workout gym in tanktop. Dan snap je wel wat ik bedoel:roflol:

2011 stond ie er t*ring goed bij, jammer dat ie te vroeg piekte

Ik wou net zeggen, dit is toch gewoon een oude foto. Wat het niet minder indrukwekkend maakt trouwens.

Terug
Naar boven