AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

In de afgelopen MD stond een dagje uit het leven van Jay. Het is één van de rijkste BB'ers die er bestaat.
Hij heeft de O' niet nodig. Sterker nog, hij laat zijn business en guestposing vallen voor deze contest prep.
Dus nee, he's not in it for the money this time

Als je geld hebt, heb je nooit genoeg.
Je gaat leven naar je geld en ook hij moet uitkijken naar zijn pensioen.
Ik denk dat het resultaat op het podium dit jaar teleurstellend zal zijn, zeker na alle gewekte verwachtingen.

Ik denk dat het resultaat op het podium dit jaar teleurstellend zal zijn, zeker na alle gewekte verwachtingen.

Nah ah. Gast heeft kweenie wat voor grond, huizen etc in Vegas. Sponsor contract met BPI zonder
verplichtingen voor wedstrijden te draaien. Eigen supp lijn. Noem maar op. Deze doet die gewoon voor
het prestige zeg maar.

En tegenvallen? Tja, valt af te wachten. Zeiden ze ook toen die de O' terug pakte van Dexter. Zeiden
ze ook na die bicep tear. Dat het nooit meer hetzelfde zou zijn etc... Ik zou hem in ieder geval graag
zien winnen. Maar denk toch dat Phil het gaat worden :)

Ik denk dat Jay weet dat het nooit gaat gebeuren (winnen van de O). Hij melkt het commercieel goed uit met deze filmpjes en foto's.
Zo houd hij er ook nog wat aan over.
precies mijn gedachte.
O word hij niet meer, dat weet hij zelf ook, om nog beetje geld in het laadje te krijgen probeert hij zoveel mogelijk reclame te maken.

Wat een onzin. Als je zo vermogend bent ga je echt niet nog helemaal de t*ring in werken om uiteindelijk 6e te worden. Sowieso wil geen BB'er met de status van Jay laag eindigen dus hij moet zelf ook wel verwachten dat er wat te halen valt. Ik hoop echt dat die wint in ieder geval!

Wat een onzin. Als je zo vermogend bent ga je echt niet nog helemaal de t*ring in werken om uiteindelijk 6e te worden. Sowieso wil geen BB'er met de status van Jay laag eindigen dus hij moet zelf ook wel verwachten dat er wat te halen valt. Ik hoop echt dat die wint in ieder geval!
Cutler is een merk geworden en hoe meer media aandacht hoe sterker zijn product.
Hij heeft de titel niet nodig voor het geld. Hij maakt nu meer geld met deze marketing dan met het daadwerkelijk op podium staan. En daar werkt hij inderdaad keihard voor, en gelijk heeft ie.

Als hij maar niet de fout maakt om te lang door te gaan, wil hem graag herinneren als in zijn top jaren.

laat hem maar gaan Rob, er komt nooit veel zinnigs uit mc.chick

mijn moeder heeft me geleerd deze mensen gewoon met rust te laten

HjeF0eV.jpg

Haha @MC. chick, het geld dat hij krijgt wanneer hij de O wint kan hem weinig schelen maar weer een jaar rondlopen met de titel van O zal hem wel een pak meer opbrengen dan nu.
+ Het is gewoon weer het Amerikaans voorbeeld van "goldenboy" die uit de schaduw treedt en een fantastische comeback maakt.

Wordt weinig meer gedoet als je zo op dieet bent....hèhè

Zou cool zijn moest hij nog 1 keer winnen en dan op pensioen gaan.
5x O en x aantal keer 2de achter de beste ter wereld wil toch wat zeggen.

Terug
Naar boven