MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

Voor het geld hoeft hij het echt niet meer te doen. Meer is natuurlijk altijd beter maar Jay is een slimme kerel. Heb meermaals gelezen dat hij flink geld binnenharkt met andere zaken zoals vastgoed e.d. Check ook wat een auto's die vent rijdt, splinternieuwe Rolls Royce Ghost en Range Rover, Mercedes S, 2 x Mercedes C. Epic.

Voor het geld hoeft hij het echt niet meer te doen. Meer is natuurlijk altijd beter maar Jay is een slimme kerel. Heb meermaals gelezen dat hij flink geld binnenharkt met andere zaken zoals vastgoed e.d. Check ook wat een auto's die vent rijdt, splinternieuwe Rolls Royce Ghost en Range Rover, Mercedes S, 2 x Mercedes C. Epic.

Ja klopt in dat opzicht is Rich Piana wel echt de grote baas. Hoeft geen wedstrijden of iets te doen en is ook allang binnen ;). Voor beide niks anders dan respect

Jay is een baas. Voor zo'n grootheid zullen ze bij een close call hem echt wel laten winnen. Het is hem zwaar gegund om met een mr O titel zijn carriere af te sluiten. Ik hoop het van harte, ik heb helemaal niks met Phil (vindt zichzelf te geweldig) en Kai (nep filosoof en fruit tiepje).
Meteen nadat hij hem gewonnen heeft zijn pensioen aankondigen op het podium. :thumbup:

Jay is een baas. Voor zo'n grootheid zullen ze bij een close call hem echt wel laten winnen. Het is hem zwaar gegund om met een mr O titel zijn carriere af te sluiten. Ik hoop het van harte, ik heb helemaal niks met Phil (vindt zichzelf te geweldig) en Kai (nep filosoof en fruit tiepje).
Meteen nadat hij hem gewonnen heeft zijn pensioen aankondigen op het podium. :thumbup:

zeker omdat ze negeroide zijn mag je ze niet he :P

nee maar ik mag phil ook niet heb dan liever dat kai of jay wint

Rich moet niet werken is al lang binnen (ook met vastgoed).
[Link niet meer beschikbaar]

rich heeft meer geld als jay denk ik

rich is rijk

Wat een non discussie zeg de t*ring :rolleyes:

Zoiets mag je pas zeggen als je zijn bankrekening ziet, auto's en huis zegt ook niet alles.
Rich zit wel in hetzelfde wereldje als Jay volgens mij, ook in de vastgoed en investeren

feit
in ene van die Mutant Series filmpjes zegt Rich zelf dat mensen zich niet mogen blind staren op die auto's, want dat hij ze uiteindelijk ook 2e hands opkoopt en dan renoveert

hit some chest and triceps at LVAC

a3z5zd.jpg

to be continued...

Nice updates upper110, ik kijk altijd met veel plezier uit naar je volgende updates. :meal:

Nice! Maar die gasten die bij hem zijn in de gym. Ik weet niet wat hij fijn vindt, maar ze komen echt over als low-energy lullen qua motivatie haha. C'mon Jay, C'mon..maar dan zo ingetogen voor mijn gevoel.

Nice! Maar die gasten die bij hem zijn in de gym. Ik weet niet wat hij fijn vindt, maar ze komen echt over als low-energy lullen qua motivatie haha. C'mon Jay, C'mon..maar dan zo ingetogen voor mijn gevoel.
zo is ie zelf volgens mij ook dus zal hij wel pretttig vinden :)

als je de politiek en iedereen zijn negatieve dingen even buiten beschouwing laat gun ik jay idd nog een laatste mr. o en idd dan met pensioen

en ik denk dat hij in z.n beste shape komt omdat hij weet dit is zijn laatste kans op een mr. o titel

ImageUploadedByTapatalk1379394868.691066.jpg

Terug
Naar boven