XXL Nutrition

Sticky Jay Cutler Topic

not sure if lars is serial.

[Link niet meer beschikbaar]

Jay heeft het te hoog in z'n bol met die arrogante praat van em. Phil pakt de 2013 O zonder twijfel.

:roflol: het klinkt ook zo oprecht en alsof ie er zelf in gelooft
Is natuurlijk gewoon een beetje voor die sponsor ook, Jay heeft altijd wel van die praatjes gehad ook op die persconferenties voor de O, is wel lachen joh

Nice, eindelijk weer wat footage

Idd, en ook goeie beelden. Zeker dat van die voeten achter je lichaam neem ik toch ff mee

Hoe vaak heeft hij wel niet iets gezegd als "just trying to get the blood in there"

De beste bodybuilder na Ronnie coleman wordt hier uitgelachen, dan heb je lekker veel verstand van de sport, ik heb ook 50 cm armen, maar ik sta toch echt voor lul naast hem, ik geef dat ook gewoon toe, no problem

De beste bodybuilder na Ronnie coleman wordt hier uitgelachen, dan heb je lekker veel verstand van de sport, ik heb ook 50 cm armen, maar ik sta toch echt voor lul naast hem, ik geef dat ook gewoon toe, no problem

Ik denk dat je een pro of 5 vergeet, maar ik snap je punt. Jay blijft voor velen een held :).

Een keer of 12 13 bij de eerste 2 paar keer olympia 3 x achter elkaar Arnold classic, er zijn geen 5 profs beter hoor, dat mag je wel vinden natuurlijk, uitslagen liegen echter niet, en hij is sowieso de beste ambassadeur voor de weider boys, dat vinden ze zelf ook

Jay is gewoon een held.
4x mr.O en talooze andere wedstrijden gewonnen.
En ook nog is terug gekomen van een verlies op de O.

Een keer of 12 13 bij de eerste 2 paar keer olympia 3 x achter elkaar Arnold classic, er zijn geen 5 profs beter hoor, dat mag je wel vinden natuurlijk, uitslagen liegen echter niet, en hij is sowieso de beste ambassadeur voor de weider boys, dat vinden ze zelf ook

Shawn Ray presteerde het ook om een keer of ontelbaar bij de top te staan, en haalde onterecht geen O. binnen. Dorian en Lee brachten de sport naar een nieuw niveau.. En we vergeten Arnold nog, die de sport ook zeer veel heeft bijgebracht. Ook is Heath pas net begonnen ;). Verder ben ik het volledig met je eens!

Ik hoop ook ten zeerste dat ie er terug staat in 2013! Blijf gewoon een held.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven