Fitness Seller

Sticky Jay Cutler Topic

Een competitie die veel schommelingen gaat geven, dat heb ik al voorspeld vanaf het begin.

Als Jay echt zoveel massa tekort komt als wat hier verteld wordt zou een professional als Jay dat zelf ook niet inzien?

En zou hij daarom dan wellicht ook maar gewoon niet meedoen. Is het werkelijk waar dat volgens een aantal hier Jay zoveel massa tekort komt en dat het niets wordt. En hij zichzelf hiermee voor schut gaat zetten?? En dat Jay dus aan een wedstrijd gaan meedoen waarvan hij van tevoren zou moeten inzien dat hij laatste wordt??

Lijkt me niet...

Als Jay echt zoveel massa tekort komt als wat hier verteld wordt zou een professional als Jay dat zelf ook niet inzien?

En zou hij daarom dan wellicht ook maar gewoon niet meedoen. Is het werkelijk waar dat volgens een aantal hier Jay zoveel massa tekort komt en dat het niets wordt. En hij zichzelf hiermee voor schut gaat zetten?? En dat Jay dus aan een wedstrijd gaan meedoen waarvan hij van tevoren zou moeten inzien dat hij laatste wordt??

Lijkt me niet...

Dude,

De foto's spreken voor zichzelf :roflol:

Lijkt me niet...

Nee. Mass tekort is niet het goede woord.. Hij is gewoon totaal niet scherp, en op podium zie je ook dat hij hier en daar wat los vel heeft hangen, wellicht door de massa die hij is verloren.

Dat kost hem punten.. Als hij iets voller was (Conditionering) en scherper, dan had hij nog een redelijke plaats kunnen halen. Zijn rug alleen al is plat.
Om jouw vraag met een vraag te beantwoorden: ''Denk jij dat Jay niet weet dat hij als een pannekoek op het podium staat nu?'' Ik denk het wel.

zich voor schut zetten doet hij imo niet...
hij heeft er keihard voor gewerkt en heeft het beste er proberen uit te halen (of hem dat gelukt is of er misschien meer in zat laat ik nu nog in het midden)
die periode die hij heeft stil gelegen kon hij gewoon zomaar niet inhalen, terwijl de concurrentie al die tijd gebruikt heeft om zichzelf te verbeteren

stilstaan is achteruit gaan in een sport als deze vrees ik

Nee. Mass tekort is niet het goede woord.. Hij is gewoon totaal niet scherp, en op podium zie je ook dat hij hier en daar wat los vel heeft hangen, wellicht door de massa die hij is verloren.

Dat kost hem punten.. Als hij iets voller was (Conditionering) en scherper, dan had hij nog een redelijke plaats kunnen halen. Zijn rug alleen al is plat.
Om jouw vraag met een vraag te beantwoorden: ''Denk jij dat Jay niet weet dat hij als een pannekoek op het podium staat nu?'' Ik denk het wel.

Bedankt voor je reactie en argumenten. We gaan het zien, ik hoop voor Jay het beste.

Overigens heb ik dik respect voor jay dat hij zo sportief zijn progress heeft gedeeld richting de fans en de marketing daar omheen. Daar mogen andere bodybuilders een voorbeeld aan nemen.

Dit hoeft niet te betekenen dat hij is afgeschreven, you never know what the future holds.

Hier is het om te doen

ImageUploadedByTapatalk1380402665.879789.jpg

De hele hype is vooral voordelig geweest voor BPI en Jay z'n eigen lijn. Denk dat hier ook zeker aan is gedacht tijdens de hele 'prep'

Z'n mid section is echt niet meer te doen, alle respect voor die gozer maar dit word naar mijn mening niks meer.

Z'n omzet heeft iig weer een dikke boost, die zit de komende jaartjes goed(lees: nog beter:o).

Iedereen lekker hypen en tegelijkertijd lekker cashen. Hij had niet eens mee mogen doen.

Bwahahaha, Jammer maar niet geslaagd deze Olympia.

Hij was net een kind langs Ramy

Jay is en blijft een baas

Terug
Naar boven