Fitness Seller

Sticky Jay Cutler Topic

Jay gaat volgens mij wel stoppen met wedstrijden. Volg hem een beetje op facebook en hij word met de dag precies smaller en smaller :eek: Denk dat zijn lichaam er genoeg van heeft.

Jay gaat volgens mij wel stoppen met wedstrijden. Volg hem een beetje op facebook en hij word met de dag precies smaller en smaller :eek: Denk dat zijn lichaam er genoeg van heeft.

Kijk de video van de post pre judging, daar blijkt dat al wel beetje uit. Het is jammer dat weer een legende er mee kapt maar wel begrijpelijk en logisch. Hij heeft zn tijd gehad.

hopen dat ie actief blijft voor de sport, en niet puur met z'n supps lijn aan de gang gaat

De video van de post pre judging heb ik idd al gezien en hij meent het echt wel want je zie hem met de dag krimpen. Wat raar is want na zijn contestprep vlogen de kilo's er vroeger snel weer aan :)

Zal nu nog wel een heleboel guestposings doen tot ze hem niet meer vragen en vooral zijn supps promoten, zoals bijna elke prof BB'er doet tijdens hun "pensioen".

Hij heeft er zelf geen meer in om zoveel shit te gebruiken waarschijnlijk

Precies, gezond stoppen, ook belangrijk misschien?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oke dan

Niet vergeten dat Jay off season altijd kleiner word zoals hij zelf zegd heel druk met gastoptredens etc

Breakfast bishes

image.jpg

Heerlijke ontbijt zeg.
Hij blijft nog goed droog zo te zien.

God*ver wat een knalbaas die Jay! Niet alleen in zijn sport, maar ook persoonlijk.. #respect

Brb, Total Protein kopen.. :fluit:

Fakking brutale gast en brute stem. Komt ook als 1 van de weinige pro bb"ers als een echt slimmere gast over

Jay Cutler has just confirmed via Jay's verified twitter that he did in fact suffer a right partial bicep tear. On behalf of Athletes Bodybuilders Fitness we wish you a full and speedy recovery.

Honorary International #LegDay

Net op facebook gepost

Terug
Naar boven