LoosTalent
Cool Novice
- Waardering
- 5
En ook nog eens verstrikt in een spinnenweb van onzin! Of zou Bush de reden zijn dat je slechte genen hebt?
Behhhhhh.... Ja je hebt helemaal gelijk behhhhhh... Veel plezier in je kudde op de heide of in een weiland behhhhh...
idd een dure bedoening.
---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------
als je van een uit te besteden budget van 3000e, 2000e aan voeding gaat uitgeven en slechts 1000 aan PED's dan weet je idd niet waar je prioriteiten moeten liggen wil je het wat maken op BB vlak.
inderdaad ik heb geen idee, zelf vind ik 1000,- per maand aan PED's (wat dat ook moge zijn) al veel, blijkbaar niet voldoende. Ook niet techtstreeks van de makers/chemicus inplaats van na een aantal tussenpersonen/dealers?
En die 2000,- aan voeding per maand, weet ook niet of dat voldoende is, maar ik ga uit van de schoonste, natuurlijkste, beste kwaliteit, gezondste producten dus de zeldzame en duurdere voedingsprodukten.
Maar ik weet het inderdaad niet precies, misschien dat eigenaar van het kweek product Big Ramy toevallig op deze forum kijkje komt nemen..