AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

En ook nog eens verstrikt in een spinnenweb van onzin! Of zou Bush de reden zijn dat je slechte genen hebt?

Behhhhhh.... Ja je hebt helemaal gelijk behhhhhh... Veel plezier in je kudde op de heide of in een weiland behhhhh...

idd een dure bedoening.

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

als je van een uit te besteden budget van 3000e, 2000e aan voeding gaat uitgeven en slechts 1000 aan PED's dan weet je idd niet waar je prioriteiten moeten liggen wil je het wat maken op BB vlak.

inderdaad ik heb geen idee, zelf vind ik 1000,- per maand aan PED's (wat dat ook moge zijn) al veel, blijkbaar niet voldoende. Ook niet techtstreeks van de makers/chemicus inplaats van na een aantal tussenpersonen/dealers?
En die 2000,- aan voeding per maand, weet ook niet of dat voldoende is, maar ik ga uit van de schoonste, natuurlijkste, beste kwaliteit, gezondste producten dus de zeldzame en duurdere voedingsprodukten.
Maar ik weet het inderdaad niet precies, misschien dat eigenaar van het kweek product Big Ramy toevallig op deze forum kijkje komt nemen..

inderdaad ik heb geen idee, zelf vind ik 1000,- per maand aan PED's (wat dat ook moge zijn) al veel, blijkbaar niet voldoende. Ook niet techtstreeks van de makers/chemicus inplaats van na een aantal tussenpersonen/dealers?
En die 2000,- aan voeding per maand, weet ook niet of dat voldoende is, maar ik ga uit van de schoonste, natuurlijkste, beste kwaliteit, gezondste producten dus de zeldzame en duurdere voedingsprodukten.
Maar ik weet het inderdaad niet precies, misschien dat eigenaar van het kweek product Big Ramy toevallig op deze forum kijkje komt nemen..

PED = Performance Enhancing Drugs. AAS/GH/Slin/IGF enzo dus. En idd, als je denkt dat je dat op topniveau red met 1000 euro zit je wel aardig mis. Die gasten draaien 15 iu HG HGH, dan zit je, als je 't cheap kunt regelen, al rond de 1000 euro. Heb je 't nog niet over IGF wat echt ****ing duur is.

Dus als je goed in je slappe was zit kun je het heel, heel ver schoppen. Om echt de top ( Cutler enzo ) te bestormen zul je wel extreem goede genen nodig hebben idd.

Genen please wat een k*t excuus.
Trek je portemonnee maar gewoon open als je enigszins bij wilt lopen als een pro , denk maar niet dat Cutler 10k bespaart aan PEDS omdat hij dat kan compenseren met zijn genen.

Mensen lopen al te zeuren over genen als zij niet het gewenste resultaat kunnen krijgen , iedereen kan een fatsoenlijk fysiek behalen extreme gevallen waarbij dit moeilijker zal gaan is nihil.

In before gespierde koe foto met myostim broscience.

Ooooooow ik zie het al, ik vergat een 0

10.000,- per maand.

@JohnMB heeft U foto's gezien van de 16-18 jarige Cutler? Zag U er ook al zo uit op die leeftijd?

Ooooooow ik zie het al, ik vergat een 0

10.000,- per maand.

@JohnMB heeft U foto's gezien van de 16-18 jarige Cutler? Zag U er ook al zo uit op die leeftijd?

Ja dat kwam door het harde werken op het platteland toch?
Toen kende hij die wereld nog niet en maakte hij zonder hij het wist een most musculair met een bijbehoren front latspread bij.

Ik denk dat jij niet beseft hoe huge hij daar al is , jij denkt dat hij door zijn genen mensen outbuffed die lopen te zwoegen op 2+ gram AAS puur en alleen al door het werken in zijn tuintje?

Sorry dat ik het Topic verneuk, ik weet het inderdaad niet allemaal..

Even over een verschil van genen, de heren Johnnie Jackson en Branch Warren trainen samen, bij Johnnie zijn de traps en rug gigantisch en zijn zijn benen het minst,mterwijl bij Branch het min of meer tegenovergestelde is. Dit heeft toch wel degelijk te maken met de genen. Denk ik, verder hou ik mijn bek, ik geef U gewoon gelijk, ik heb inmiddels mijn 40 post gehaald zie ik dus ik ben klaar...

Mss een beetje een extreme vraag maar heeft het dan wel zin om te beginnen met bodybuilden als je waardeloze genen hebt? Kan 80% van dit forum dan niet gwn kappen met trainen/moeite erin steken?

Waardeloze genen is wel overdreven.
Iedereen kan buff worden. Maar niet iedereen kan een topwedstrijd fysiek ontwikkelen.
Miljoenen mensen voetballen maar hoeveel worden er prof? Laat staan bij een topclub.
Het is toch niet omdat je nooit bij Barcelona of real kan spelen dat je daarom moet stoppen?
Plezier hebben in wat je doet is het belangrijkste. Who cares of je een topper word of niet?

Laatst bewerkt door een moderator:
[Link niet meer beschikbaar]

Whahaha hij wint ook nog, wat een gast en wat een gruwelijk fysiek heeft hij momenteel.
Niets meer aan doen!

ik vind die hele discussie over genen maar beetje zo/zo denk dat het meer aan geld en aas ligt en als wij het toch over genen hebben miss even een voorbeeld de broertjes ,, roeli winklaar en quincy winklaar ,,,,

genen ?????? quincy komt niet eens in de buurt van de massa en kwaliteit van roeli ??????

denk toch echt geld geld en geld als je de vooruitgang ziet van roeli toen ik hem voor eerst zag in 2009 en nu ongelooflijk

terwijl quincy erbij de laatste arnold classic vreselijk veel tekort kwam aan alles imo

opa

• Like
Waarderingen: m92
ik vind die hele discussie over genen maar beetje zo/zo denk dat het meer aan geld en aas ligt en als wij het toch over genen hebben miss even een voorbeeld de broertjes ,, roeli winklaar en quincy winklaar ,,,,

genen ?????? quincy komt niet eens in de buurt van de massa en kwaliteit van roeli ??????

denk toch echt geld geld en geld als je de vooruitgang ziet van roeli toen ik hem voor eerst zag in 2009 en nu ongelooflijk

terwijl quincy erbij de laatste arnold classic vreselijk veel tekort kwam aan alles imo

opa

Heeft zeker wel met genen te maken. Ik ken er genoeg die net zo hard trainen/eten en ook allemaal net zo veel HGH en insuline zetten. De 1 knalt vooruit en de sukkelt vooruit.

Dat je broers bent betekent niet dat je dezelfde genen hebt...

jVIOiVI.png

http://www.flexonline.com/videos/training/jay-kai-train-bev-francis-powerhouse-gym

4X Mr. Olympia Jay Cutler on FOXNY

http://www.flexonline.com/general-news/4x-mr-olympia-jay-cutler-foxny-part-1

http://www.flexonline.com/general-news/4x-mr-olympia-jay-cutler-foxny-part-2

Terug
Naar boven