AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Legend , check de size of zen biceps op de eerste foto :o

JayCutler-MD-PerBernal-898.jpg
gruwelijke foto :cool:

Geen idee of die al gepost is maar Jay Cutler @ 19 years old...

toch deprimerend als je zulke fotos ziet en ja al 8 jaar trainen onder je riem hebt en nog niet zo groot bent

Ziek haha

Dan zie je Cutler naast Coleman staan op de foto hierboven en dan is toch wel duidelijk wie er baas is :P

Ach foto's vertekenen altijd, degene die dichtbij staat is lijkt optisch altijd groter. Maar ja Coleman is al wat langer gestopt.

Wat me wel opvalt is dat Coleman relatief dunne polsen heeft, bij Jay vind ik zijn midsectie in de loop van de jaren gewoon wat te wijd, waardoor ie min of meer oogt als een koelkast....

toch deprimerend als je zulke fotos ziet en ja al 8 jaar trainen onder je riem hebt en nog niet zo groot bent

haha ja het is gewoon het ultieme bewijs dat genetics alles zijn

hij zag er op zijn 19de al groter en voller uit dan een heleboel amateur bodybuilders, is gewoonweg waanzin

en als je dat ziet, dan besef je eigenlijk dat de transformatie naar wat hij was in 2006 niet zo enorm/ongelooflijk is

haha ja het is gewoon het ultieme bewijs dat genetics alles zijn

hij zag er op zijn 19de al groter en voller uit dan een heleboel amateur bodybuilders, is gewoonweg waanzin

en als je dat ziet, dan besef je eigenlijk dat de transformatie naar wat hij was in 2006 niet zo enorm/ongelooflijk is

Als je ziet dat hij er op z'n 19e al zo uitziet, bedenk dan maar eens hoe ongelofelijk moeilijk/veeltijd het is om er zo uit te zien als in 2006! ;)

Als je ziet dat hij er op z'n 19e al zo uitziet, bedenk dan maar eens hoe ongelofelijk moeilijk/veeltijd het is om er zo uit te zien als in 2006! ;)

ik begrijp niet wat je bedoelt?

het omgekeerde lijkt me net waar, op je 19 jaar heb je nog lang niet je natuurlijke limiet bereikt, rond 26 jaar zit je pas op je ultieme fysieke top dus als je ziet dat hij op zijn 19 in feite al zo vol stond als een "echte" bodybuilder, niet gewoon iemand die hard en veel trained, dan lijkt me z'n 2006 fysiek meer een "logisch" gevolg van harde training en correcte voeding

begrijp me niet verkeerd, ik wil absoluut niet insinueren dat het allemaal maar normaal is voor hem om zo'n fysiek te bekomen, het is een ongelooflijke prestatie die voor 99% van de wereldbevolking simpelweg onmogelijk is. Ik bedoel gewoon dat het hem duidelijk in zijn DNA zat :)

Heb jay cutler gezien in Las Vegas vorig jaar dam hij is echt een kast met zijn opvallende brede schouders maar ik denk niet dat hij 1.75m is hij stond een beetje lager zo'n 1.72 m maar een coole fisiek lichaambouw en hoogte was gewoon very good respect !

ik begrijp niet wat je bedoelt?

het omgekeerde lijkt me net waar, op je 19 jaar heb je nog lang niet je natuurlijke limiet bereikt, rond 26 jaar zit je pas op je ultieme fysieke top dus als je ziet dat hij op zijn 19 in feite al zo vol stond als een "echte" bodybuilder, niet gewoon iemand die hard en veel trained, dan lijkt me z'n 2006 fysiek meer een "logisch" gevolg van harde training en correcte voeding

begrijp me niet verkeerd, ik wil absoluut niet insinueren dat het allemaal maar normaal is voor hem om zo'n fysiek te bekomen, het is een ongelooflijke prestatie die voor 99% van de wereldbevolking simpelweg onmogelijk is. Ik bedoel gewoon dat het hem duidelijk in zijn DNA zat :)

Het is gewoon een feit dat het fysiek van de pro's voor 99.5% van de bevolking onmogelijk te behalen valt. Je mag dan nog spuiten en slikken wat je wil, je komt er gewoonweg niet mits je 'one of the lucky few' bent die op de eerste rij stond toen de BB genetics werden uitgedeeld.

Simpel...

Het is gewoon een feit dat het fysiek van de pro's voor 99.5% van de bevolking onmogelijk te behalen valt. Je mag dan nog spuiten en slikken wat je wil, je komt er gewoonweg niet mits je 'one of the lucky few' bent die op de eerste rij stond toen de BB genetics werden uitgedeeld.

Simpel...

Bodybuilders zijn ook mensen hoor jay cutler was wel mischien iemand die hele smalle polsen had maar geloof me steroids + suplementen + zwaar en goed trainen kan iemand echt onwijs laten veranderen van uiterlijk zelfs je botten worden groot inverband met de vocht wat je oploopt door anabolen zien de botten er groter uit:) dus van een muis naar olifant ? Ja hooooor dan kan WEL ! Is mogelijk:)

Terug
Naar boven