- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Germany tour continues.. Here's where I'll be for the rest of the week! - Jay Cutler
gruwelijke fotoLegend , check de size of zen biceps op de eerste foto
![]()

Geen idee of die al gepost is maar Jay Cutler @ 19 years old...

Geen idee of die al gepost is maar Jay Cutler @ 19 years old...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan zie je Cutler naast Coleman staan op de foto hierboven en dan is toch wel duidelijk wie er baas is![]()
toch deprimerend als je zulke fotos ziet en ja al 8 jaar trainen onder je riem hebt en nog niet zo groot bent
haha ja het is gewoon het ultieme bewijs dat genetics alles zijn
hij zag er op zijn 19de al groter en voller uit dan een heleboel amateur bodybuilders, is gewoonweg waanzin
en als je dat ziet, dan besef je eigenlijk dat de transformatie naar wat hij was in 2006 niet zo enorm/ongelooflijk is

Als je ziet dat hij er op z'n 19e al zo uitziet, bedenk dan maar eens hoe ongelofelijk moeilijk/veeltijd het is om er zo uit te zien als in 2006!![]()

ik begrijp niet wat je bedoelt?
het omgekeerde lijkt me net waar, op je 19 jaar heb je nog lang niet je natuurlijke limiet bereikt, rond 26 jaar zit je pas op je ultieme fysieke top dus als je ziet dat hij op zijn 19 in feite al zo vol stond als een "echte" bodybuilder, niet gewoon iemand die hard en veel trained, dan lijkt me z'n 2006 fysiek meer een "logisch" gevolg van harde training en correcte voeding
begrijp me niet verkeerd, ik wil absoluut niet insinueren dat het allemaal maar normaal is voor hem om zo'n fysiek te bekomen, het is een ongelooflijke prestatie die voor 99% van de wereldbevolking simpelweg onmogelijk is. Ik bedoel gewoon dat het hem duidelijk in zijn DNA zat![]()
Het is gewoon een feit dat het fysiek van de pro's voor 99.5% van de bevolking onmogelijk te behalen valt. Je mag dan nog spuiten en slikken wat je wil, je komt er gewoonweg niet mits je 'one of the lucky few' bent die op de eerste rij stond toen de BB genetics werden uitgedeeld.
Simpel...
dus van een muis naar olifant ? Ja hooooor dan kan WEL ! Is mogelijk