Fitness Seller

JAY getting deep tissue work by Farnsworth, 4 WEEKS OUT!

Bezoekers in dit topic

epic... een beetje ingeolied in een string op het podium dansen is stoer, maar als ie gewoon standaardonderhoud aan z'n lichaam doet is het gay :roflol:
 
Wie is de chick die het filmt, dat is niet Kerry volgens mij

Ronnie Coleman heeft het ook wel is laten filmen in 1 van zn dvd's

Is voor iedereen wel is verstandig te laten doen. Ik laat het ieder half jaar doen voor me benen, kuiten en rug. Er zat laatst zoveel vocht bij me kuiten, na de massage was de onderkant een stuk smaller, meer definitie bij de soleus.
En helpt ook tegen kramp, had wel is kramp in me kuiten snachts :P
 
Wat doet dat nou precies dan?
 
Wat een hompen vlees draagt die man toch met zich mee, met dit soort filmpjes valt dat pas goed op.
 
Die vent vind het wel lekker om Jay even te kneden:gay: Valt met wel op dat het eigenlijk altijd Jay is die een masseur of wat dan ook nodig heeft.

Gelul, Phil heath heeft er ook een video van online staan.
Geloof Kai Greene ook ergens..
En een van een andere dude die getrained werd door Oma..

Dus onzin wat je zegt.
 
elke bodybuilder imo
 
Ja is ook zo :) Dat moet ook wel, ik denk dat elke goede bodybuilder of sporter op het gebied van kracht en/of spier opbouw dat wel nodig heeft hoor!

Alleen omdat een Pro bodybuilder zoveel meer traint en het lichaam doet veranderen hebben die het gewoon zo zwaar nodig omdat ze anders gewoon niet in staat zijn normaal rond te lopen..
Het is juist slim om als amateur ook al train je misschien 2x per week, ook zulke behandelingen ondergaat, puur om het lichaam soepel, in balans en los te maken :)
 
Ongelofelijk Jay is echt al goed op weg staat kurk droog met bruut veel massa.
Iedereen die dit gay vind snap gewoon niets van bben elke bbr zou dit zo nu en dan moeten laten doen dit is gewoon onderhoud van je fysiek.
 
Ziet er met momenten wel pijnlijk uit :D

Iemand een goed adresje in België? Wil zoiets ook wel eens proberen.
 
Jezus christus watn monster die jay man! Verbaast me gewoon echt elke keer weer.
De tyfus!


*mindblown*
 
Ongelofelijk Jay is echt al goed op weg staat kurk droog met bruut veel massa.
Iedereen die dit gay vind snap gewoon niets van bben elke bbr zou dit zo nu en dan moeten laten doen dit is gewoon onderhoud van je fysiek.

precies, idiote reacties van onnozelen..
 
Hou opzich wel van wat stevigere massages, heb dat wel eens gehad bij de fysio. Deed wel een beetje pijn maar je voelt je daarna wel lekker, en het heeft dus ook nog een nut.
 
ziet er pijnlijk uit maar denk wel dat het helpt hoor
 
6:20m "kan nog een inch groter worden"
Jay kijkt dan wel ff bedenkelijk.:p
 
Ongelofelijk Jay is echt al goed op weg staat kurk droog met bruut veel massa.
Iedereen die dit gay vind snap gewoon niets van bben elke bbr zou dit zo nu en dan moeten laten doen dit is gewoon onderhoud van je fysiek.

Sommige mensen moeten nog volwassen worden die denken als een man een andere man op deze manier aanraakt het gelijk gay is.
 
Back
Naar boven