MuscleMeat

Jaytjuh's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf het weekend weer op trt dosering. Evt over een tijdje wat primo erin om droger te worden maar ik zie wel ff. Heb niet echt grote behoefte aan cutten momenteel :p

122 kilo, blijft niks van over joh! haha nee valt mee, ik lijk steeds wat droger te worden terwij ik 4500-5000kcal eet.
Zal vooral vocht zijn en de hgh die zorgt ook dat ik steeds wat droger wordt denk ik.

pas maar op straks blijft er echt niks over :P
wat zijn je doelen nu trouwens? focus op power?

pas maar op straks blijft er echt niks over :P
wat zijn je doelen nu trouwens? focus op power?

Yep en gewoon behouden wat ik nu heb voorlopig.
Ik zit te denken aan een gram primo en dan blijven eten hoe ik nu eet zodat ik wat scherp wordt en eventueel wat kilo's pak. Ik wil niet meer dat extreme eten doen (heel veel / heel weinig).

Yep en gewoon behouden wat ik nu heb voorlopig.
Ik zit te denken aan een gram primo en dan blijven eten hoe ik nu eet zodat ik wat scherp wordt en eventueel wat kilo's pak. Ik wil niet meer dat extreme eten doen (heel veel / heel weinig).

Ben je het nu al zat :D

Je zou natuurlijk ook wat minder meals, maar dan wel grotere meals kunnen nemen. Moet eerlijk toegeven dat het consistent blijven vreten wel erg moeizaam verloopt soms, gelukkig zijn t maar korte periodes bij mij.

Constant eten vind ik wel fijn aangezien ik gewoon honger heb om de drie uur, maar ik wil niet meer dat overdreven vol zit of juist leeg zijn.

ga je nog update fotos plaatse binnekort? ben wel benieuwd

Nu twee weken trt gedaan. Zit op 121 kilo

Is hij nu al weer gebanned? Wel jammer was interessant zijn kuurlog te volgen.

denk niet dat ie geband is , alleen door zijn kuren en doen zal hij denk ik niet prive kunnen ontvangen !

Hoe gaat dat hier? geen updates meer ?

Hij is gebanned inderdaad

hoezo gebanned?

Terug
Naar boven