Fitness Seller

Jaytjuh's kuurlog

Hey Jay ik wil ook aro gaan gebruiken wou dit na de dbol gaan gebruiken.
Maar heb nu zeer grote gyno ontwikkeld met lactose (als ik duw komt er vocht uit tepels).
Maar werkt aro de werking van dbol niet een beetje tegen?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je ook bekend met arimidex dat heb ik nu voor mijn puffy nippel
Nee zelf niet bekend mee, maar wordt idd daarvoor gebruikt.

Even over zout: je kan ook kalium zout of zout met jodium kopen.
Is laag in natrium en de 1 rijker aan kalium en de ander in jodium.

Moet je maar even kijk bij het zout in de supermarkt.
LoSalt is met jodium en dan heb je nog Zout bewust (groen/wit label), met kalium.

Veel gezondere keuze.

Met kalium gaan k*tten is gevaarlijk. Zou ik alleen hele korte periodes doen bv net voor een wedstrijd.

Hey Jay ik wil ook aro gaan gebruiken wou dit na de dbol gaan gebruiken.
Maar heb nu zeer grote gyno ontwikkeld met lactose (als ik duw komt er vocht uit tepels).
Maar werkt aro de werking van dbol niet een beetje tegen?

Als je teveel je oestrogeen onderdrukt wel, maar dat is met elke AAS. Je moet absoluut je oestrogeen in de perken houden ivm fat gains, maar te laag is zeker niet goed.

126kg! damn dat gaat hier lekker bro! keep it going!

Woog vanmorgen bijna 128 kilo :)
Ik vind het eerlijk gezegd wel mooi geweest met massa gainen.
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik ben tevreden met hoe groot ik nu ben! :P

Het plan is vanaf het weekend de insuline eruit, de hgh naar 4iu, de t3 afbouwen in 2 weken en de kcal ietsje omlaag zodat ik niet nog fatsig wordt doordat mijn schildklier moet herstellen.
Ik trek de AAS nog wel even door zodat ik nog wel lekker wat krachtgains ga maken en eventueel trek ik deze nog zover door dat ik daarna overga naar primo en droog ga trainen.

Wanneer ik weer wat droger ben stop ik met kuren en ga ik over op trt.

Woog vanmorgen bijna 128 kilo :)
Ik vind het eerlijk gezegd wel mooi geweest met massa gainen.
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik ben tevreden met hoe groot ik nu ben! :P

Het plan is vanaf het weekend de insuline eruit, de hgh naar 4iu, de t3 afbouwen in 2 weken en de kcal ietsje omlaag zodat ik niet nog fatsig wordt doordat mijn schildklier moet herstellen.
Ik trek de AAS nog wel even door zodat ik nog wel lekker wat krachtgains ga maken en eventueel trek ik deze nog zover door dat ik daarna overga naar primo en droog ga trainen.

Wanneer ik weer wat droger ben stop ik met kuren en ga ik over op trt.
Lekker man maar straks ga je shapen en zit je terug op 115KG en wil je terug massa ;) vicieuze cirkel.

Hoelang heb jij dan t3/t4 gebruikt aan 1 stuk.
Geen foto's ben wel benieuwd.

Ik geloof 4 maanden t3 genomen

Fotos komen wanneer ik overga naar primo met low testo.

hoeveel ga je primo doen jaytjuh,
jou kennende schat ik 800-1000mg ? :D

250mg niet wat hoog voor trt?

Trt ga ik op 100 doen

lekker man primo, succes er mee :D
ik moet verdomme 3 mnd wachten voor k er aan begin... eerst netjes off blijven :D

lekker man primo, succes er mee :D
ik moet verdomme 3 mnd wachten voor k er aan begin... eerst netjes off blijven :D

Ik ga denk ik over een paar weken ermee beginnen en dan gooi ik de test omlaag en drop ik de deca. Dan even een tijdje "bridgen" voor ik de kcal omlaag ga doen.

Ik heb half vorige week de GH naar 4iu gedaan en de insuline gestopt.
Tevens de kcal ietsje omlaag gedaan en de T3 naar 25mcg gedaaan.
Ik ga vanaf vandaag nog vier dagen 12,5mcg T3 nemen en dan daarmee stoppen.

Ben van plan de test en deca nog een tijdje door te laten lopen als 'bridge' en om krachtgains te pakken.

Mijn buik is weer normaal (was vrij dik door slin, gh en kcals) en weeg nu 124,5

Vandaag laatste keer 12,5mcg t3 genomen. Ben alleen maar droger geworden sinds ik wat gedaald ben in de calorieen dus rebound zal wel meevallen.
De hgh doet goed zijn werk!

Binnenkort ga ik een hmg + hcg protocol doen om de gonads weer wat leven in te blazen. Nu alleen nog hmg vinden wat bijna niet te krijgen lijkt :S

• Like
Waarderingen: kix
hoelang ben je nu in totaal On geweest jaytjuh?

2 jaar ongeveer

Weeg nu 123 kilo

niet bang voor onvruchtbaarheid?

is moeilijk te zeggen dat kan je niet voorspellen imo,
ik zou wel schijten man na 2 jaar on :D

jay stopt nooit met kuren;)

Terug
Naar boven