eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blééérspiertje16 zei:lach maar
wedden dat je neergaat als je zo een tegen je aan krijgt
[afbeelding niet meer beschikbaar]
(of allah voor mijn part)moet je me wel eerst zien te pakkenCentaur zei:blééér
Weet je wat het mooie is van het door jouw aanbeden rechtssyteem in nederland? Als het jou al lukt om die knuppel bij mij in m'n nek te leggen, dan ben jij degene die flink de lul is. Het feit "gestolen fiets" wordt snel vergeten als er een zaak als mishandeling met voorbedachtte rade aan vastgeknoopt wordt, wat heet, laten we er gelijk poging tot doodslag van maken! Ik loop weer buiten, stap op jouw fiets, en fiets naar de bank om jouw geld te pinnen, die ik heb gekregen van jou, via mijn advocaat. Met jouw geld zal ik dan ook de schappelijkheid opbrengen om een ansichtkaartje vanaf Aruba naar je toe te sturen als je zit weg te kwijnen in een penitraire inrichting.
Dus alsjeblieft, leg die knuppel in mijn nek, en bid god op je blote knieen dat ik in één keer neer ga.(of allah voor mijn part)

Dat doet oom agent wel voor me. Poging tot doodslag gaan ze net iets vlotter achteraan dan een fiets die gestolen is.spiertje16 zei:
eduardjanssen zei:Laat het nu nog mooier worden zodra ik op een gestolen fiets rijd en ik word aangehouden, dan is er niets aan de hand. Dan kan ik kiezen om afstand te doen van de fiets of inderdaad een procesverbaal aangaan. Dan doe je natuurlijk altijd afstand want ja hoe kon jij nou weten dat die fiets van de zwarte markt gestolen was?
het gaat helemaal niet om hoe IK ze zou willen zienSport2000 zei:ja, en de praktijk wijst uit dat als jij zegt dat wist ik niet de fiets afstaat en je gewoon weer naar de fietsenhandel in die garage om de hoek gaat, je nergens last van hebt
lieve lieve spiertje, laat 1 ding tot je doordringen, wetten zijn heel lief leuk en aardig, maar helaas zul je er in de toekomst nog vaak achter komen dat ze niet altijd gehandhaafd worden zoals jij zou willen zien![]()
Centaur zei:Dat doet oom agent wel voor me. Poging tot doodslag gaan ze net iets vlotter achteraan dan een fiets die gestolen is.
Moen zei:Ik denk dat het enige gepaste antwoord hier is rel gaan zoeken id dichtsbijzijnde supermarkt, liefst met een gepensioneerde

robbiej zei:anders pak je toch gewoon een fiets van "dat ene dak" waar vorige maand iedereen een fiets op zijn manier op heeft gegooid?
Centaur zei:blééér
Weet je wat het mooie is van het door jouw aanbeden rechtssyteem in nederland? Als het jou al lukt om die knuppel bij mij in m'n nek te leggen, dan ben jij degene die flink de lul is. Het feit "gestolen fiets" wordt snel vergeten als er een zaak als mishandeling met voorbedachtte rade aan vastgeknoopt wordt, wat heet, laten we er gelijk poging tot doodslag van maken! Ik loop weer buiten, stap op jouw fiets, en fiets naar de bank om jouw geld te pinnen, die ik heb gekregen van jou, via mijn advocaat. Met jouw geld zal ik dan ook de schappelijkheid opbrengen om een ansichtkaartje vanaf Aruba naar je toe te sturen als je zit weg te kwijnen in een penitraire inrichting.
Dus alsjeblieft, leg die knuppel in mijn nek, en bid god op je blote knieen dat ik in één keer neer ga.(of allah voor mijn part)
DBC01 zei:
Tja, en ik heb gewoon een dure fiets ook nog. Zet hem altijd overal neer, gewoon met een normaal slot, niet eens met een ketting ofzo. Nog nooit gejat. Heb sowieso nog nooit gehad dat er ook maar één fiets is gejat van me.benchMarc zei:Tja, en ik heb gewoon een dure fiets ook nog. Zet hem altijd overal neer, gewoon met een normaal slot, niet eens met een ketting ofzo. Nog nooit gejat. Heb sowieso nog nooit gehad dat er ook maar één fiets is gejat van me.
Nope.spiertje16 zei:nog nooit een fiets gejat?
dat kan niet
iedereen zn fiets is wel eens gejat
Nog nooit.spiertje16 zei:nog nooit een fiets gejat?
dat kan niet
iedereen zn fiets is wel eens gejat