XXL Nutrition

Je fiets is gestolen, alwéér, dus...

Peiling Peiling Je fiets is gestolen, alwéér, dus...

• Totaal stemmers
    50
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Als ik uit de kroeg kom en ik moet een fiets, bestaat er de kans dat ik een junk tegenkom die er een verkoopt. Dan ding ik af tot een prijs tussen de 5 en 10 euro. Ik pak een hand kleingeld en begin hardop te tellen "2.. 3... 5... Hier heb je 8,zoveel, is dat goed?" Ik geef die asielzoeker een hand stuivers en voordat hij het na heeft kunnen tellen ben ik al hard weggefietst op een brik voor minder dan een knaak.

Het nadeel van deze bikes is dat ze slechts een week meegaan alvorens de ketting erafloopt. Liever steel ik zelf ergens een nieuwe. Ik ga dan in nuchtere toestand de buurt snachts wat afschuimen op zoek naar een geschikte prooi. Deze sleep ik dan mijn hol binnen, alwaar ik hem in 5 minuten van sloten, lampen, bagagedragers, delen van spatborden en kinderzitjes ontdoe. Dan is het nauwelijks nog nodig om te spuiten maar als ik iets kan vinden gaat er nog een likje verf overheen. Op deze manier heb je een fiets die lang meegaat en ook nog eens een leuk klein avontuurtje gehad.

:roflol:

Raad eens waar ik net van terugkom! :roflol:

Mijn prooi was al gevlogen maar een andere kwam als uit de lucht vallen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/chat-conversatie/op-rooftocht-53428.html#post959943

Jaja...dat zegt elke hardcore rukker,bro...:D

Terug
Naar boven