XXL Nutrition

Je postuur

Bezoekers in dit topic

Ik ben eens bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar de cardioloog en toen m'n bloeddruk werd opgemeten zei hij met een rimpel op z'n voorhoofd: "Doe jij aan sport?" Ik: "Ja, bodybuilding" "Maar ik gebruik geen roids als je dat wilt weten" Hij zonder rimpel: "Oh, ok.".

Tijdens sollicitatie gewoon wijd overhemd, omdat de vooroordelen er hoe dan ook altijd zijn. En das geen probleem, kan gewone kleding aan.

Komen jou foto's nog Misssunshine? De opvolgster van Leaf en flop mag z'n aantrede namelijk wel maken.
 
Ik vraag me af of de grote van je lichaam je wel eens in de weg heeft gestaan. Bijvoorbeeld bij;

- lening bij de bank
- sollicitatie gesprek
- liefde

voeg even toe:

- afsluiten van hypotheek
- afsluiten ziektekosten verzekering.

Sommige vrouwen vinden grote mannen eng dan wel walgelijk, dus het zou de liefde al in een heel pril stadium in de weg kunnen staan, maar die walging wordt meestal wel uitgestraald voordat er ook maar enige vorm van vonk kan overspringen.
 
Sommige vrouwen vinden grote mannen eng dan wel walgelijk, dus het zou de liefde al in een heel pril stadium in de weg kunnen staan, maar die walging wordt meestal wel uitgestraald voordat er ook maar enige vorm van vonk kan overspringen.



Gewoon van achter serieus nemen;)
 
Zal vooral aan je kledingssT liggen. Tenzij je opzichtig breed bent als jay cutler oid, anders moet je gewoon je mond houden. JwT:D
 
Zal vooral aan je kledingssT liggen. Tenzij je opzichtig breed bent als jay cutler oid, anders moet je gewoon je mond houden. JwT:D

Kan me hier wel in vinden.
 
Er wordt door een werkgever louter en alleen gekeken naar je papieren.
Kort samengevat je CV.
Dat je in je vrije tijd aan BB doet doet niet terzake.
Je moet gewoon goed presteren in je functie.
 
ik zei met sollciteren dat ik 4 x per week sport: fitness
. dat klonk hun goed in de oren maar denk niet dat ze beseftten dat ik een ander doel had als de fitste zijn
 
Ik vraag me af of de grote van je lichaam je wel eens in de weg heeft gestaan. Bijvoorbeeld bij;

- lening bij de bank
- sollicitatie gesprek
- liefde

Niet echt, alleen als de voetbal in de boom komt moet ik hem eruit halen :P :D
 
Groot en lang. (dark and handsome)
Voornamelijk de middelmaat functies, financieel administratie etc.

btje vaag.

ot: fysieke uitstraling speelt denk ik altijd een rol, maar het is vooral de (non)verbale communicatie die het em doet.
 
Mijn vorige ex had wel problemen met mijn postuur.

Kan me ook niet voorstellen dat werknemers je om je lichaam niet serieus nemen, of je moet er uit zien als ronnie coleman.
 
Tuurlijk niet, sollicitatie voor een kantoorbaan, dan ga je niet in je schoffiekleding, altijd net gekleed. Daar ligt het niet aan.


ow vandaar dat ik nooit word aangenomen :sad:
 
Ik ben eens bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar de cardioloog en toen m'n bloeddruk werd opgemeten zei hij met een rimpel op z'n voorhoofd: "Doe jij aan sport?" Ik: "Ja, bodybuilding" "Maar ik gebruik geen roids als je dat wilt weten" Hij zonder rimpel: "Oh, ok.".

Tijdens sollicitatie gewoon wijd overhemd, omdat de vooroordelen er hoe dan ook altijd zijn. En das geen probleem, kan gewone kleding aan.

Komen jou foto's nog Misssunshine? De opvolgster van Leaf en flop mag z'n aantrede namelijk wel maken.

als ik je dokter was had ik je uitgelachen als je bodybuilding zei
 
tijd voor nieuwe pics marky, je dbb-board-integriteit staat op het spel
 
Ik vraag me af of de grote van je lichaam je wel eens in de weg heeft gestaan. Bijvoorbeeld bij;

- lening bij de bank
- sollicitatie gesprek
- liefde

ja dat heeft t!!.. ik ben zelf 185-190 ofzo en bijna net zo breed:P daardoor zie ik dr ook ongeveer 25 jaar uit terwijl ik net 21 ben.. en dat werkt soms tegen want krijg wel eens te horen ja je bent te oud.. tot ik zeg hoe oud ik ben:P..
maar wel makkelijk voor me nieuwe baan!! t heeft pluspunten.. je krijgt niet 123 ruzie en je hebt meer kans op een baan in de beveiliging!!:)
 
Ik vraag me af of de grote van je lichaam je wel eens in de weg heeft gestaan. Bijvoorbeeld bij;

- lening bij de bank
- sollicitatie gesprek
- liefde

post eens een foto vanjezelf, dan kan ik je postuur beoordelen:o
 
Back
Naar boven