XXL Nutrition

Kcal behoefte

Dit vind ik echt een achterlijke opmerking, een sportcoach is geen voedingsdeskundige
antwoord op je voeding heb ik al gegeven. alles hier is achterlijk en ongepast volgens jou
Ik ben al jaren een topsporter….. ik sta onder begeleiding van sportproffesionals sinds mijn 7e
Dit is meer dan een coach, en topsport heeft normaal ook voedingsdeskundigen zoals bij Wielrennen, Atletiek en schaatsen het geval is

Je bent al jaren topsporter en staat onder begeleiding van sportprofessionals, maar je moet deze vragen op een forum komen stellen?

• Topic Starter Topic Starter
No offense, maar waarom vraag je dan hier, op een bodybuildingforum voedingsadvies? Is een sportdietist niet een betere optie?

Voor iemand die dit niet op topsport niveau doet sport je namelijk belachelijk veel en ben je veel te licht. Voor iemand die dat wel doet heb je enigszins de schijn tegen.

Succes!
Dankuwel! Ik vraag advies omdat ik al een sportcoach heb die niet op de voeding kan richten.. het geld voor nog een sport diëtiste heb ik niet, daarom vraag ik advies. Ik kom zelf van 30 kg door ziekte (diabetes) , ondanks de ziekte ben ik wel door gegaan met de topsport en dat ik nu 44 kg weeg is al heel wat voor mij

Beste allemaal,
Ik ben een vrouw van 21 en ik vraag me af of ik goed zit met mijn kcal inname om stabiel te blijven .

Om alles op een rijtje te zetten:
Ik ben een vrouw van 21 jaar oud, 160 en ik weeg 44 kilo . Mijn kcal inname is 2755 kcal en dit is mijn beweeg schema:

Iedere dag:
100 minuten wandelen per dag (6km / uur)
90 minuten hardlopen per dag ( 8-10km/uur)
60 minuten rustige oefeningen , niet intensief per dag

Ik vraag me af of mijn kcal inname hierbij niet te hoog ligt , zou iemand mij kunnen helpen?

Mijn doel: stabiel blijven in gewicht
Laatste poging
als je aankomt en dat niet de bedoeling is, eet je teveel. verder mijn eerdere bericht. Ben nu trainen bye :wave:

Mevr is topsportster dus beetje respect hier he!

• Topic Starter Topic Starter
Ga zelf maar, daar lijden mijn sportprestaties onder😂 mijn voeding is gebasseerf op langdurige energie dus ik eet alleen maar havermout, brood, yoghurt met cruesli , fruit, avondeten, etc. Geen bewerkte producten, zo komen we ook nog hoog in de eiwitjes, vezels en genoeg koolhydraten. Ps: ook pindakaas door de havermout en boter op brood dus aan vet geen gebrek😂

Ga zelf maar, daar lijden mijn sportprestaties onder😂 mijn voeding is gebasseerf op langdurige energie dus ik eet alleen maar havermout, brood, yoghurt met cruesli , fruit, avondeten, etc. Geen bewerkte producten, zo komen we ook nog hoog in de eiwitjes, vezels en genoeg koolhydraten. Ps: ook pindakaas door de havermout en boter op brood dus aan vet geen gebrek😂
Mac sla voor jou
Big tasty voor mij
Delen we de cola zero

Zwem en fiets je dan ook gedurende elke week? In plaats van sommige loop sessies? Hoeveel?

In principe kun je het advies van @Bullshark aanhouden. Dus houd je gewicht in de gaten en grijp in (lees: eet meer!) mocht het gaan dalen, want volgens de BMI-formule heb je ondergewicht (BMI < 18.5)

Misschien kunnen ze je hier beter helpen: http://triathlonforum.nl/

Terug
Naar boven