Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Gezellig :D
pssst ze hebben een fitnesszaal in het resort. (nee ook dit keer zal ik deze zaal niet van binnen zien, alleen als jij mee gaat :p )

Ik weet niet of ik dat wel geloof, zodra jij die gewichtjes ziet gaan je handen jeuken!!!
 
Ik weet niet of ik dat wel geloof, zodra jij die gewichtjes ziet gaan je handen jeuken!!!
Geloof het maar, mij zie je vooral op een stoel liggen of baantjes trekken in het zwembad.
Ik kom op een vrijdag terug en ik moet wel toegeven dat ik zondags meteen weer in me gym te vinden ben met hele ernstige jeuk. :roflol:
 
Kijk, dat bedoel ik en uiteindelijk is die rust ook goed voor je.
Vanmiddag kon ik het even niet laten om mijn biceps aan te spannen en hij was ondanks het niet trainen nog behoorlijk in shape :cheer:
Lijkt wel of keto behoorlijk anabool is.
Ik vind het iig prima! :)
 
keep it up Jerney! ;)

lust jij geen melk? :eek: ik drink dat graag :lick: :p
 
dank je :) maar er gaat niks boven een heerlijke synthia6 mocachino, hehe.
 
Kijk, dat bedoel ik en uiteindelijk is die rust ook goed voor je.
Vanmiddag kon ik het even niet laten om mijn biceps aan te spannen en hij was ondanks het niet trainen nog behoorlijk in shape :cheer:
Lijkt wel of keto behoorlijk anabool is.
Ik vind het iig prima! :)
Klopt.
Lees ook steeds vaker dat er mensen gewoon in Nederland een week rust nemen zonder dat ze andere verplichtingen hebben, schijnt wel goed te zijn.
Zelf zou ik dit niet kunnen maar op vakantie wel.:)
Mooi zo van je biceps!
Keto werkt zo te lezen wel goed bij je he.:)
Weet je al hoelang je er mee door gaat?
 
Melk de witte motor!



ja... dat je het weer even weet :p
Fijne zondag, hoest met de schutting?
 
Hey jerney hoe gaat het meid?
Is je schouderblessure la een beetje over???
 
Kijk, dat bedoel ik en uiteindelijk is die rust ook goed voor je.
Vanmiddag kon ik het even niet laten om mijn biceps aan te spannen en hij was ondanks het niet trainen nog behoorlijk in shape :cheer:
Lijkt wel of keto behoorlijk anabool is.
Ik vind het iig prima! :)

Nice, dus de guns zijn nog steeds beachproof :D

Gaat 't nog lekker met je keto-dieet? Al weer wat gewicht en/of vocht kwijt?
 
Klopt.
Lees ook steeds vaker dat er mensen gewoon in Nederland een week rust nemen zonder dat ze andere verplichtingen hebben, schijnt wel goed te zijn.
Zelf zou ik dit niet kunnen maar op vakantie wel.:)
Mooi zo van je biceps!
Keto werkt zo te lezen wel goed bij je he.:)
Weet je al hoelang je er mee door gaat?

We moeten wel een rustpauze inlassen want anders schiet het werk helemaal niet op. We proberen nog zoveel mogelijk in de komende laatste vakantieweek te doen,
zodat we als we weer moeten werken, we ook weer lekker kunnen trainen.
Wat keto betreft, ik oog er goed op :D alleen begin ik onderhand wel mijn fruit, kwark, crackers/brood enz. te missen :o
Ik denk dat ik het nog ong. een maand blijf doen afhankelijk van het resultaat.
Vreemd genoeg blijven spieren dus aardig groot en daar begrijp ik eigenlijk niks van omdat mijn glycogeenvoorraden leeg zijn :dunno: maar ik ben er wel blij mee!


Melk de witte motor!



ja... dat je het weer even weet :p
Fijne zondag, hoest met de schutting?

Melk :kots:

Het heeft 3 dagen geduurd :rolleyes: maar hij staat sinds eergisteren :banana: Mocht je ooit een schutting willen plaatsen van WPC, zorg er dan wel voor dat je ijzerboortjes van een goed merk hebt en meer zeg ik niet :D

Hey jerney hoe gaat het meid?
Is je schouderblessure la een beetje over???

Nou inderdaad, gaat met mijn schouder stukken beter :cool:
durf het haast niet te zeggen maar het is door het klussen weer gelukt om een tennisarm te krijgen :( Val je soms vanaf je 50ste uit elkaar :dunno: :eek:

Nice, dus de guns zijn nog steeds beachproof :D

Gaat 't nog lekker met je keto-dieet? Al weer wat gewicht en/of vocht kwijt?

Yep yep :cool:
Ja, ik zit nu op 55,3 kg en ik begon op 56,9 dus dat gaat op zich lekker.
Wanneer je een refeed hebt gehad zit je wel opeens een stuk hoger maar dat is na drie dagen weer weg.
Vocht blijf ik nog steeds vasthouden maar momenteel gebruik ik ook geen berkenblad enz. enz. meer en ik drink te weinig groene thee, dus ik weet wel waar het aan ligt.
Als ik weer ga werken zal ik het beter in de gaten houden, promiss ;)
 
We moeten wel een rustpauze inlassen want anders schiet het werk helemaal niet op. We proberen nog zoveel mogelijk in de komende laatste vakantieweek te doen,
zodat we als we weer moeten werken, we ook weer lekker kunnen trainen.
Wat keto betreft, ik oog er goed op :D alleen begin ik onderhand wel mijn fruit, kwark, crackers/brood enz. te missen :o
Ik denk dat ik het nog ong. een maand blijf doen afhankelijk van het resultaat.
Vreemd genoeg blijven spieren dus aardig groot en daar begrijp ik eigenlijk niks van omdat mijn glycogeenvoorraden leeg zijn :dunno: maar ik ben er wel blij mee!




Melk :kots:

Het heeft 3 dagen geduurd :rolleyes: maar hij staat sinds eergisteren :banana: Mocht je ooit een schutting willen plaatsen van WPC, zorg er dan wel voor dat je ijzerboortjes van een goed merk hebt en meer zeg ik niet :D



Nou inderdaad, gaat met mijn schouder stukken beter :cool:
durf het haast niet te zeggen maar het is door het klussen weer gelukt om een tennisarm te krijgen :( Val je soms vanaf je 50ste uit elkaar :dunno: :eek:



Yep yep :cool:
Ja, ik zit nu op 55,3 kg en ik begon op 56,9 dus dat gaat op zich lekker.
Wanneer je een refeed hebt gehad zit je wel opeens een stuk hoger maar dat is na drie dagen weer weg.
Vocht blijf ik nog steeds vasthouden maar momenteel gebruik ik ook geen berkenblad enz. enz. meer en ik drink te weinig groene thee, dus ik weet wel waar het aan ligt.
Als ik weer ga werken zal ik het beter in de gaten houden, promiss ;)

Niet te mager worden Jern, er moet nog wel wat aanzitten :kiss:
 
Niet te mager worden Jern, er moet nog wel wat aanzitten :kiss:

Valt toch wel mee :), ik wilde eigenlijk voor de 53kg gaan maar dan dus zonder wedstrijddieet. Op die foto's zat ik op 53,5kg, ok toch?
Dat was met carbload en waterbeperking enz. enz.
 
Valt toch wel mee :), ik wilde eigenlijk voor de 53kg gaan maar dan dus zonder wedstrijddieet. Op die foto's zat ik op 53,5kg, ok toch?
Dat was met carbload en waterbeperking enz. enz.

ga je een wedstrijd doen, wanneer?
 
Jernz, in de tuin werken is gewoon levensgevaarlijk!
Je hebt het nou zelf meegemaakt, een tennisarm...
Daarom wilde ik alles verhard hebben, maar dat wilde m'n vrouw niet...
Nee, die wilde een mooie tuin, met allemaal plantjes en dingetjes.
En ook een klimop...
Maar de klimop die wij hebben, is een soort van "Predator meets Alien" klimop, niet te stuiten!
Dus gisteren zijn we de strijd aangegaan, en ik ben er trots op te kunnen zeggen dat we gewonnen hebben!
Maar we zijn er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen...
Hij had al zulke dikke takken dat ik nogal behoorlijk moest knijpen in m'n snoeischaartje, en ik dus bijna een aanhechting in m'n onderarm aftrok...
Hahahahaha, het zal de leeftijd wel zijn!
Ik ga het gewoon negeren, en vandaag beginnen trainen, want het is altijd wat...
Het roodgedrukte was dus wat ik op dat moment dacht, echte blijkt inmiddels dat er (weer eens) iets mis is in mijn ellebooggewricht...
Ik word er zo langzamerhand bijna gek van.
Is het links net een goede week over, heb ik het rechts!
Ijs er op Jernz, op die tennisarm.
Dat geld dus ook voor mij inmiddels weer...
Is overal goed voor, ijs!
Succes er mee! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
We moeten wel een rustpauze inlassen want anders schiet het werk helemaal niet op. We proberen nog zoveel mogelijk in de komende laatste vakantieweek te doen,
zodat we als we weer moeten werken, we ook weer lekker kunnen trainen.
Wat keto betreft, ik oog er goed op :D alleen begin ik onderhand wel mijn fruit, kwark, crackers/brood enz. te missen :o
Ik denk dat ik het nog ong. een maand blijf doen afhankelijk van het resultaat.
Vreemd genoeg blijven spieren dus aardig groot en daar begrijp ik eigenlijk niks van omdat mijn glycogeenvoorraden leeg zijn :dunno: maar ik ben er wel blij mee!




Melk :kots:

Het heeft 3 dagen geduurd :rolleyes: maar hij staat sinds eergisteren :banana: Mocht je ooit een schutting willen plaatsen van WPC, zorg er dan wel voor dat je ijzerboortjes van een goed merk hebt en meer zeg ik niet :D



Nou inderdaad, gaat met mijn schouder stukken beter :cool:
durf het haast niet te zeggen maar het is door het klussen weer gelukt om een tennisarm te krijgen :( Val je soms vanaf je 50ste uit elkaar :dunno: :eek:



Yep yep :cool:
Ja, ik zit nu op 55,3 kg en ik begon op 56,9 dus dat gaat op zich lekker.
Wanneer je een refeed hebt gehad zit je wel opeens een stuk hoger maar dat is na drie dagen weer weg.
Vocht blijf ik nog steeds vasthouden maar momenteel gebruik ik ook geen berkenblad enz. enz. meer en ik drink te weinig groene thee, dus ik weet wel waar het aan ligt.
Als ik weer ga werken zal ik het beter in de gaten houden, promiss ;)


Stom is dat he, wanneer je het druk hebt (met werken etc), houd je jezelf het meeste aan je schema, dat is dan je patroon van de week, dat patroon word snel verstoord door weekenden etc :D

Haha, beetje lomp uitgelegd, maar tijdens werk loopt je schema het beste (ook qua tijden)..
 
Back
Naar boven