MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

mike is een viezerik echt een creep :roflol: die juice die ron aan het maken was zag er ****ing tasty uit btw

Laatst bewerkt:
Ronnie heeft issues, sam heeft ook issues, maar zij is duidelijk niet de enige.

"Just stoppppeh... STOPPPPPPPEH"

Ik heb nog nóóit zo'n psycho stel bij elkaar gezien. Like omgwtfbbqfishndchips. En dan is ze weg en dan gaat onze ronnie weer zo van: I love her, i mis her, i regret the things i've done.

Dude... :|

Helden show!

Sammy weg, Ronnie single. **** yea.

Sammy is 'n eckte borderliner en Ronnie een eckte roid rager, 1 + 1 = . .

YES
single ronnie! aaaah yeah, cab is here

k*taflevering vandaag!
Minstens 30 van de 40 minuten gezeik over ron en sam, maarja voor wat hoort wat want nu is ze weg en kan het seizoen pas echt beginnen

Inderdaad, vanaf nu hopelijk alleen maar MVP, GTL en single Ronny
Roger trouwens een lucky bastard, Jwoww:heart:

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

geniale serie:D.

ow boy boooring

Die stukjes met Roger, dat er elke keer bekenden kwamen van hem in die Toko, en dat stukje dat hij met JwoWw naar boven ging, vond ik wel nep eerlijk gezegd, zou me niks verbazen als dat wél gewoon gescript is.

Die fight tussen Sam en Ron was wel dope btw :D

Volgens mij komt sammy gewoon terug... Kijk maar die mid season trailer. Daar zie je stukjes van sammy met zo'n andere vent en weer zo'n drama die je niet gezien hebt. :(

Dat is toch al geweest? Dat sitch nog even ging bellen wat er gebeurd was tussen hun en dat ze wel is gezoend hebben blabla

Ze komt er ook vaker in, bijvoorbeeld als snooki zegt dat ze vinny leukt vind staat ze er ook bij. En ze zit ook in de auto als roger iets fout doet ofzo. :mad:

Fuaark, ja ik zie 'r nu ook in andere scenes met Snooks enzo.. Waarom kan ze niet gewoon wegblijven

Terug
Naar boven