Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze komt er ook vaker in, bijvoorbeeld als snooki zegt dat ze vinny leukt vind staat ze er ook bij. En ze zit ook in de auto als roger iets fout doet ofzo.![]()
Fuaark, ja ik zie 'r nu ook in andere scenes met Snooks enzo.. Waarom kan ze niet gewoon wegblijven
Wejoow, scherp bruh, scherp
---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------
Omdat dan alle drama weg is, vroeger had je angelina door drama zorgde, nu is dat sammie geworden.

Omdat dan alle drama weg is, vroeger had je angelina die voor drama zorgde, nu is dat sammie geworden.

Weet iemand een sites waar al de nieuwe episodes op staan? stream of download maakt niet uit.![]()

Snooky is zo goor, die ene aflevering van seizoen 3 wanneer ze overdag stomdronken is. Gave me a reverse boner.
.
. Ik ga akkoord maar in de laatste ep vond ik ze er met die push up wel doenbaar uitzien, maar als je haar in minder goede uitrusting ziet is ze echt goor ja.
Sammie/ROnnie shit was epic maar irritant laatste paar eps. Ze hebben denk ik op elk mogelijke manier zo'n 20x gezegd dat ze elkaar nooit meer wouden zien, maar toch moesten ze uit elkaar gehaald worden omdat ze elkaar wouden bestormen...Gelukkig maakten Vinny en Pauly de scene goed door gewoon te LOLen terwijl ze ze uit elkaar hielden
Dacht ook altijd dat Ronnie buiten Pauly de intelligentste van de hoop was maar na deze ep ook niet meer zo zeker van.
Hopen dat Sammie nog terugkomt voor één huge blow up en ze er dan definitief uitgaat imo. Ofwel begint Mike te palen, dat zou ik ook kunnen accepteren.
!!Sammy verpest de serie toch wel een beetje voor mij. Vanaf seizoen 1 was al duidelijk dat ze irritant was en dat ze constant zielig doet en op die manier om aandacht vraagt. Het eeuwige slachtoffer. Jammer dat Ronnie het niet (wil) zien, want zonder haar is hij volgens mij een relaxte gast. Dus jammer dat ze terugkomt, ik heb inmiddels wel genoeg van het drama tussen die twee. Pauly D blijft mijn held. Altijd een goed humeur en geen drama maar humor. Heb gelachen toen hij zei dat de relatie tussen Sammy en Ronnie hèm stress oplevert en dat er dan iets niet klopt.
Dacht ik ook. Maar vanaf dat hij emotioneel wordt begint hij echt onzin uit te kramen.