XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Kijk naar de nek,kijk naar dat gezicht,die flits stopt in een rechte lijn van donker naar licht...ik gok ook op photoshop brothaz.Wel leuk gedaan:D

Fakee, net alsof die naakt foto's gaat maken :roflol:

edit: nja als je $200,000 zal krijgen dan zeg je nog al snel ja,

Laatst bewerkt:
Situatin ging goed af bij the roast of donald trump op comedy central
Wat een afgang,iedereen lachte hem uit.en snoop dogg noemde hem letterlijk een homo,en dat meende hij diep van binnen,

Situatin ging goed af bij the roast of donald trump op comedy central
Wat een afgang,iedereen lachte hem uit.en snoop dogg noemde hem letterlijk een homo,en dat meende hij diep van binnen,

Niemand vond Mike 'The Situation' grappig.

Je zag dat Ice T helemala gek werd :roflol: Jeff Ross disde hem ook keihard en ging hem later toch maar helpen omdat het helemaal meer nergens op sloeg met Mike.

Mike werd gewoon door iedereen afgemaakt hahahah

Nu maar hopen dat hij echt in Italië blijft net als wat Jeff Ross zei :roflol:

Sitch zit al een tijdje in een neerwaartse spiraal.

Ze gaan naar florence in italie las ik.

Shit is al overrated.

Idd, Jersey Shore heeft zn leukste tijd gehad, jammer dat mensen altijd moeite hebben om die dingen achter zich te laten, dat is hetzelfde met films of series die nog een extra deel krijgen terwijl de spanning er allang uit is.

8vydtc.gif

Ik vond elk seizoen leuke momenten hebben, vooral door Pauly D, maar toch keek elke keer weer uit naar de volgende ep

strong argument is strong

Gisteren om 12 uur 's nachts (onze tijd) zijn ze vertrokken na Italië dus zullen ze morgen al beginnen met de opnames :D denk ik

de guys eten en drinken alles en tog houden zijn ze in shape any1?

Mwoa volgens mij eten ze niet heel ongezond, daarnaast trainen ze bijna elke dag en nemen ze allemaal middeltjes..

ot, ligt het aan mij of is Deena hier tantoe geil :heart: en lol @ ronnie :roflol: 0:27 flikkert ie van het bed af
http://www.youtube.com/watch?v=lFR-82TaJiY&NR=1&feature=fvwp

haha, zijn ze daar al in Italië ?
En dan die zak op het einde :roflol:

Jaa, ze drinken ook allemaal drank enzoo maar volgens mij eten ze wel gewoon goed ja en af en toe junk volgens mij want als ze terug komen van het uitgaan eten ze meestal nog iets en dat is vaak 4 uur ofzo. Maar ik zou het niet kunnen, ofja wel kunnen maar niet hard gaan want hun drinken veel enzo en de volgende dag gaan ze toch fitnessen.

Kijk ´´Sunday Dinner´´ maar dan hebben ze echt veel van alles.

Ze hebben ook hele kasten vol met whey en allemaal poedertjes en pilletjes.

Terug
Naar boven