AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Mike is een lover, not a fighter.

die twee konden elkaar sowieso al niet luchten. het moest er gewoon eens van komen dat Mike slaag ging krijgen, geen slechte kerel, maar vaak irritant. met een gehavende bek zal het versieren hem de komende dagen iig minder goed afgaan :D

haha zou nice zijn als ron, mike een paar tikken heeft gegeven. Ben benieuwd naar beeld-materiaal.

Vast al in topic gezegd; maar wanneer begint de nieuwe EP van Jersey in italie?

In Juli komt het hier op de buis als het goed is! Heb de laatste week alle 3 de seizoenen bekeken en tis gewoon klote dat ronnie verliefd is geworden op b*ch ass sammy... ronnie is zo ****ing epic alsie gezopen heeft xD

Haha , dit wil ik wel zien. Zou wel lame zijn als het gaat om sucker punches.

Haha niceeee the Snitchuation busteeeeed

Moest er een keer van komen, Mike lijkt me soms ook echt wel een irritante douchebag, Ronnie lijkt wel een beest btw shiittt

ronniebustedfist-490x490.jpg

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Jwoww lekker anorexic op dat filmpje wtf

Vanaf nu noem ik Ronnie Roidie. Check die striae trouwens bij zn oksel, zonde.

Echt ****ed up dat die ronnie en sam weer bij elkaar zijn. Dat wordt weer zo k*t om telkens te moeten zien, serieus haat aan die shit.

alles voor geld he :roflol:

pauly im dissapointed son

Wat ik me alleen afvraag is, ze eten de gehele dag ongezond en drinken veel alcohol en toch best wel een goed lichaam, hoe kan dat?

Terug
Naar boven