MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Wat ik me alleen afvraag is, ze eten de gehele dag ongezond en drinken veel alcohol en toch best wel een goed lichaam, hoe kan dat?

Zo ongezond leven ze niet, en wat je ziet is maar 3 weken vakantie. Als je de overige 49 weken spuit, eet, traint en rust heb je ook zo'n fysiek.

hahah grappig slecht eten trainen en feesten maar toch spuiten en er beter uit zien dan de dedicated bbers

hahah grappig slecht eten trainen en feesten maar toch spuiten en er beter uit zien dan de dedicated bbers

Hoezo slecht eten? Denk je dat je huge wordt door gewoon te juicen? Die gasten eten zeker niet slecht anders zouden ze niet zoveel spiermassa met een laag vetpercentage hebben.

–Eat every few hours. Aim for six small meals per day - three meals and three protein shakes.
–Drink tons of water.
–Choose lean proteins, fruits and veggies whenever you can.
–Get six to eight hours of sleep “Sleep is when your body grows and repairs itself”
–Avoid simple carbs and junk calories, includnig condiments like mayo and jelly.
–Approach fitness as a long term lifestyle, not an instant transformation. Be dedicated, patient, and work hard for it.
–Make working out your No. 1 commitment, because it builds the confidence and discipline you need to succeed in every domain of your life.
–Give yourself one “cheat day” per week when you can eat whatever you want and recover from your training.

The Sitch heeft er wel verstand van hoor

:roflol::roflol:

Jij leest ook maar wat je wilt lezen, zoals hierboven staat eten ze amper slecht en feesten ze slechts 2 a 3 weken. Stel je niet zo aan man, jij denkt echt dat AAS wonder pillen zijn. Wat ronny heeft kan je echt niet bereiken met enkel wat spuitjes. Goed eten en trainen hoort daar ook bij.

Ronnie was pas 22 tijdens de opnames van seizoen 1;)

ja alsnog, er zijn mensen (waarvan ik 1 mee train ) bijna 19 jaar en 95kg weegt met bf rond 16%. Zit dus heel dichtbij wat ronnie is. In die 3 jaar is die maat breder dan ronboy.

Dus zo breed is ie nou ook weer niet.

Ronnie is ook iets van 1m70.

Ja idd manlet = not impressed. Doe het maar eens op 1,90 +

ja alsnog, er zijn mensen (waarvan ik 1 mee train ) bijna 19 jaar en 95kg weegt met bf rond 16%. Zit dus heel dichtbij wat ronnie is. In die 3 jaar is die maat breder dan ronboy.

Ik zeg ook niet dat het niet te halen is ofzo, ik reageerde puur op de leeftijd;)

er zit een groot verschil tussen een 95 kg juice fysiek en een 95 kg naturel fysiek, en 95 kg op 16% is best vettig en hoe lang is je maat dan? voor hetzelfde geld is hij 2 meter.

ronnie is heus niet natural, dus discussion closed

er zit een groot verschil tussen een 95 kg juice fysiek en een 95 kg naturel fysiek, en 95 kg op 16% is best vettig en hoe lang is je maat dan? voor hetzelfde geld is hij 2 meter.

hij is 1.82m, en trouwens Ronnie lijkt heel breed maar volgens mij heeft hij best wel hoge percentage, 14% ofzo. Hij heeft niet eens zichtbare sixpack.
En ronnie is dus 1.70m, schat ze gewicht ook rond 95kg in. Kan mis zijn.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 18:17 ----------

ronnie is heus niet natural, dus discussion closed

kijk,

dat slaat nergens op.
Ga maar eens naar Killy's fysiek kijken, ook naturel. Bencht meer dan 100kilo op leeftijd 18 jaar.
Dus denk jij dat hij dat fysiek van ronnie niet in 4 jaar kan halen ?
-.-

100% zeker dat killy ronnie's fysiek never nooit zal halen.

hij is 1.82m, en trouwens Ronnie lijkt heel breed maar volgens mij heeft hij best wel hoge percentage, 14% ofzo. Hij heeft niet eens zichtbare sixpack.
En ronnie is dus 1.70m, schat ze gewicht ook rond 95kg in. Kan mis zijn.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 18:17 ----------

kijk,

dat slaat nergens op.
Ga maar eens naar Killy's fysiek kijken, ook naturel. Bencht meer dan 100kilo op leeftijd 18 jaar.
Dus denk jij dat hij dat fysiek van ronnie niet in 4 jaar kan halen ?
-.-

No way dat hij 95 kilo weegt, heb je welleens 95 kilo bij iemand van 180 gezien:roflol:? dat is al ****ing huge, laat staan 1m70. Hij zit eerder tegen de 80 kilo aan, gezien hij geen massa op zijn benen heeft. En 14% is helemaal niet zo hoog.

Laatst bewerkt:
No way dat hij 95 kilo weegt, heb je welleens 95 kilo bij iemand van 180 gezien:roflol:? dat is al ****ing huge, laat staan 1m70. Hij zit eerder tegen de 80 kilo aan, gezien hij geen massa op zijn benen heeft. En 14% is helemaal niet zo hoog.

80 kilo stelt geen ene ruk voor, lijkt mij te laag...

Terug
Naar boven