MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Ronnie heeft idd een mooi fysiek , en daarbij Mike en Pauly lopen al tegen de 30 aan. Stel dat ze op hun 20ste begonnen dan is hun fysiek makkelijk mogelijk zonder aas. Alhoewel die big azz arms van de situation wel uit verhouding zijn met de rest van ze lichaam of hij curlt zich de t*ring...

Ronnie heeft idd een mooi fysiek , en daarbij Mike en Pauly lopen al tegen de 30 aan. Stel dat ze op hun 20ste begonnen dan is hun fysiek makkelijk mogelijk zonder aas. Alhoewel die big azz arms van de situation wel uit verhouding zijn met de rest van ze lichaam of hij curlt zich de t*ring...

Ja, die biceps gaat echt nergens over. Wil je dat naturel zo krijgen moet je gewoon een tijdje alleen biceps trainen. :P

Fysiek van Ronnie is mijn uiteindelijke doel, maar wel zoveel mogelijk naturel. Ben nog 17; eerst maar eens vol zien te houden tot m'n 20e.

zo... wow... heb ik een gevoelige snaartje geraakt jongens?
doet zeker pijn bij de boys die shit lifestyle hebben; blowen, roken, drinken en weinig slapen en eten en dan trainen en bodybuilders denken te zijn.
maarja... boeit me eerlijk gezegt geen fck of ze kuren of niet, ik zeg alleen dat ze zonder een kuurtje als Vinny uit zouden zien, ze zijn ongeveer allemaal even oud en trainen even hard/veel zoals ik zie bij Jersey Shore.
en zoals we weten, kleiner > ziet er groter en breder uit. 80kg bij iemand van 1.60 ziet er buffer uit dan 80 kg bij iemand van 1.80

mad?

doet zeker pijn bij de boys die shit lifestyle hebben; blowen, roken, drinken en weinig slapen en eten en dan trainen en bodybuilders denken te zijn.
maarja... boeit me eerlijk gezegt geen fck of ze kuren of niet, ik zeg alleen dat ze zonder een kuurtje als Vinny uit zouden zien, ze zijn ongeveer allemaal even oud en trainen even hard/veel zoals ik zie bij Jersey Shore.
en zoals we weten, kleiner > ziet er groter en breder uit. 80kg bij iemand van 1.60 ziet er buffer uit dan 80 kg bij iemand van 1.80

mad?

LOL je meent het :o

mad?

2nveagm.jpg

mad?

Wat een crap man. Denk je nou echt dat ze het hele jaar door zich de t*ring zuipen/roken etc ? En ze zijn niet allemaal even oud. Mike en Pauly lopen al tegen de 30 aan dus zonder AAS is hun fysiek makkelijk mogelijk als ze vanaf hun 18-20ste zijn begonnen. Ronnie is nu 24-25 maar die verdenk ik wel van AAS ( wat overigens geen **** boeit want zijn fysiek owned ) en daarbij de kleinste is tevens Ronnie met 1.74m en Pauly met zijn 1.85m de grootste dus als Ronnie voor jou staat is het echt wel een beest want hij zal zeker rond de 88 kilo schommelen. Get your facts str8 bro...

jammer dat er op dit topic een slotje gaat komen :(

Wat een crap man. Denk je nou echt dat ze het hele jaar door zich de t*ring zuipen/roken etc ? En ze zijn niet allemaal even oud. Mike en Pauly lopen al tegen de 30 aan dus zonder AAS is hun fysiek makkelijk mogelijk als ze vanaf hun 18-20ste zijn begonnen. Ronnie is nu 24-25 maar die verdenk ik wel van AAS ( wat overigens geen **** boeit want zijn fysiek owned ) en daarbij de kleinste is tevens Ronnie met 1.74m en Pauly met zijn 1.85m de grootste dus als Ronnie voor jou staat is het echt wel een beest want hij zal zeker rond de 88 kilo schommelen. Get your facts str8 bro...

lol word es weer een gezellige reltopic door sommigen hier...
maarja, ze roken en blowen zoiezo et hele jaar door, over et feesten en drinken... mwa dat denk ik niet
maar ok het zijn allemaal domkoppen dus die weten niks van goed trainen, rusten en slapen, en de mensen die zeggen dat goed eten en slapen niet perfect hoeft te zijn voor goeie gains; zijn de mensen die zelf moeite hebben ermee ;)

waar haal je die getallen van hun lengte vandaan? bron?
ik zie wel op meerdere sites als ik 1× "jersey shore Ronnie height" google dat hij 5 ft 6 is wat 1 meter 65 is...
en hier zijn de fotos (we weten allemaal hoe "lang" Snooki is, dus vergelijk :p):

- Eat every few hours. Aim for six small meals per day—three meals and three protein shakes.

- Drink tons of water.

- Choose lean proteins, fruits, and veggies whenever you can.

- Get six to eight hours of sleep. "Sleep is when your body grows and repairs itself," he says.

- Avoid simple carbs and junk calories, including condiments like mayo and jelly.

- Approach fitness as a longterm lifestyle, not an instant transformation. Be dedicated, patient, and work hard for it.

- Make working out your No. 1 commitment, because it builds the confidence and discipline you need to succeed in every domain of your life.

- Give yourself one "cheat day" per week when you can eat whatever you want and recover from your training

http://www.mensfitness.com/fitness/general-fitness/situations-8-fit-rules

Bovenstaande bewijst toch dat Sitch wel degelijk wat kennis heeft. (Is ook al een keer eerder in dit topic aangehaald)

Laatst bewerkt:
lmfao wat een bewijs zeg... dat het op zijn website staat betekent niet dat hij het ge-edit heeft

Je moet toch redelijk retarded zijn als je twijfelt of Mike wel of niet gejuiced heeft.

Mike is 1,78
Ronnie is rond de 1,70
Paulie is rond de 1.80
Vinny is 1,75

bron : meerdere forums.

Mike is 1,78
Ronnie is rond de 1,70
Paulie is rond de 1.80
Vinny is 1,75

bron : meerdere forums.

zeker dat paulie 1.85 of groter is mike en hij schelen geen 2cm bro

maarja lekker boeiend allenmaal man, is leuk programma om naar te kijken care hoe zwaar hoelang ze zijn

kijk gewoon

Hahaha stelio kontos, je ziet in 1 aflevering in totaal maar een maar fragmenten van een hele dag, en ze laten natuurlijk niet elke training @ de gym zien, of als ze borden met kip wegwerken, je kunt je conclusies dus niet echt ergens op baseren.
Daarnaast is het maar een paar weekjes dat ze zo leven.

Ik twijfel alleen aan Ronnie, die is erg vochtig altijd maar Pauly.. come on als je daarvoor al moet kuren, zelfde voor sitch; aardig afgetraind, armen overpoweren alles maar zeker geen 'groot' fysiek

mijn vorige bericht zei genoeg

"1. ze drinken zich elke avond bijna kapot (volgens sommigen hier alleen tijdens de jersey shore series, maarja ok)
2. die mike is vaak stoned, check zijn k*tkop maar eens goed tijdens afleveringen... altijd high
3. ze slapen vaak om 4-5 uur in de ochtend en dan maar 4-5 uurtjes per nacht ook
4. ze trainen 1 uurtje per sessie en dat 2-3 keer per week"

mijn bron? de serie. ze slapen slecht, eten junkfood, mike... bij hem zieje aan zn hoofd dattie high is. en zelf zeggen ze, vooral mike de uitslover: "gotta stay fresh for life, always hitting the gym, 1 hour a day every day of the week"

mijn vorige bericht zei genoeg

"1. ze drinken zich elke avond bijna kapot (volgens sommigen hier alleen tijdens de jersey shore series, maarja ok)
2. die mike is vaak stoned, check zijn k*tkop maar eens goed tijdens afleveringen... altijd high
3. ze slapen vaak om 4-5 uur in de ochtend en dan maar 4-5 uurtjes per nacht ook
4. ze trainen 1 uurtje per sessie en dat 2-3 keer per week"

mijn bron? de serie. ze slapen slecht, eten junkfood, mike... bij hem zieje aan zn hoofd dattie high is. en zelf zeggen ze, vooral mike de uitslover: "gotta stay fresh for life, always hitting the gym, 1 hour a day every day of the week"

1.83. 80kg :rolleyes:

Ze drinken tijdens de jershey shore periode niet elke dag, je ziet vaak alleen de afleveringen waarin ze uitgaan, het weekend dus. Thuis zal het allemaal wel wat minder zijn.

Stoned, maakt geen klote uit..

Slapen 4-5 uur zal ook wel mee vallen en is vooralsnog alleen tijdens de shore periode

Je weet helemaal niet hoe vaak ze trainen

AAS zullen Ronnie en The Situation vast wel gebruiken, maar who cares? Niet iedereen heeft zin om zo dedicated te zijn, sommigen zien het puur als een (kleine) hobby ernaast. Willen een goed fysiek hebben en alles kunnen doen, prima toch?!

dat deze topic nog loopt.

1. ronnie is een beest. Je ziet aan zijn bouw dat die kerel al best wat aanleg heeft. Fkng alpha klaar.

2. Mike is fkng 30 zowat. Hij trained waarschijnlijk sinds zijn pubertijd en zo gespierd is hij niet in de serie. Op de foto op de eerste pagina duidelijk winny kuurtje bezig.

slotje en stfu

Terug
Naar boven