AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

yup
conclusie: ze gebruiken allemaal wat lichte spul als test en winny/anavar
maar ronnie is de enige met aanleg die zonder dat spul in zich ook breed zou zijn, mike en pauly aan de winny/test anders waren ze als vinny geweest die volgens interviews even veel bezig zijn met het sporten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heey ergens een link met een torrent van seizoen 4?

thx

is dus nog niet 1 van?
hmm, ik dacht dat seizoen 3 die was op tv laatste tijd..
ik dacht dan maybe is seizoen 4 al lang uit, maar zend mtv het nog niet uit?!

maar oke,, gewoon wachtten dus :(..

De enige van de boys die niet kuurt is Vinny, zelfs daar ben ik nog niet zeker van.

als Vinny kuurt dan weet ik het ook niet meer :P

kuren dit kuren dat.... weetje...
bij mijn sportschool heb je ook van die mooiboys/jersey shore achtige gasten die oraaltjes in hun broekzak dragen

ik sprak tijdje terug eentje en ik zeg zo ej goos gaat goed he met je training ( hij was 1 jaar lang even groot ong. en opeens begon die hard te groeien)
zegtie zo ja heb die roze pilletjes gekocht bij een maat van me ze helpen goed *haalt dianabol uit zak*

zo gaat et ook ongeveer bij hun denk ik, denk je dat die mensen weten wat een kuurtje is of wat et woord androgeen of zo betekent...?

Laatst bewerkt:
ok

Grappig die jeugdfoto's. Die zeggen meteen wat voor gast diegene is.

haha deze foto verbaast toch wel

[Link niet meer beschikbaar]

vinny outmatched de sitch gewoon met zn biceps

Neejoh, lijkt wel fake. Haha, oke vinny heeft dus ook gesnoept :D Links ziet er ****ing klein uit lijkt het wel. Fake?

ja kan zeker fake zijn maar het zou raar zijn als ze de ene arm faken en de andere niet toch

kuren dit kuren dat.... weetje...
bij mijn sportschool heb je ook van die mooiboys/jersey shore achtige gasten die oraaltjes in hun broekzak dragen

ik sprak tijdje terug eentje en ik zeg zo ej goos gaat goed he met je training ( hij was 1 jaar lang even groot ong. en opeens begon die hard te groeien)
zegtie zo ja heb die roze pilletjes gekocht bij een maat van me ze helpen goed *haalt dianabol uit zak*

zo gaat et ook ongeveer bij hun denk ik, denk je dat die mensen weten wat een kuurtje is of wat et woord androgeen of zo betekent...?

Wat is androgeen? LOL

-EDIT-

androgeen
an - dro` geen («Grieks) I bijvoeglijk naamwoord leidend tot mannelijke ontwikkelingsvormen; II het -woord androgenen benaming voor stoffen die werken als mannelijke geslachtshormonen

aha, dat is het dus.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...d-The-TV-trickery-Jersey-Shore-knock-hit.html JERSEY SHORE FAKE!!?!?!!:haar::haar::haar::haar:

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 01:32 ----------

article-0-0CCD66D400000578-892_634x375.jpg
article-0-0CCD673F00000578-682_634x384.jpg
article-0-0CCD676200000578-847_634x353.jpg

Vraag me af hoeveel er idd daadwerkelijk in scene is gezet...

Heel veel. ;) Die mensen zijn eigendom van MTV. MTV zegt: spring 5 meter hoog voor de camera. Zij doen dat.

Terug
Naar boven