AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

on hoe gescript dit is man mike die snooky stalkt en zij wilt hem niet lmao

Jenni ziet er griezelig uit. Sammi zou ik wel vol willen blaffen, nu met die grotere titties.

:roflol: @ Ronnie's depressieve hoofd als die honger heeft

Wordt weer epic seizoen, maar ben meer benieuwd naar de nieuwe geordie shore

fail, geordie shore is een aftreksel van dit. Dit seizoen wordt epic, i got that feeling bro dont be nervous broooo

Haha lache, maar effe de nieuwe ep downloaden :D

Bij seizoen 3 ben ik bij de 1 na laatste aflevering ofzo afgehaakt, vond er geen hol aan, hopelijk komt er nu weer een beetje verandering in.

De enige die do-able is van die chicks is Sammi maar ze moet wel d'r muil houden voor de rest. Vinny is zo een saaie nerd, Show drijft op Mike en Snooki.
Ik mag Mike wel omdat ie zo heerlijk over the top is. Jenni is echt veel te mager en voor de gasten die Deena zouden doen.........FFS get real!!

Wat is oh oh cherso toch extreem saai vergeleken bij dit. Seizoen 5 is ook al opgenomen en naar verluidt is dit het laatste seizoen met deze cast. In seizoen 5 schijnt Vinnie weg te lopen en Mike ook maar die komt wel weer terug maar Vinnie kapt met de show.

Party down south is een nieuwe show van MTV casting heeft onlangs plaatsgevonden.

Laatst bewerkt:
De enige die do-able is van die chicks is Sammi maar ze moet wel d'r muil houden voor de rest. Vinny is zo een saaie nerd, Show drijft op Mike en Snooki.
Ik mag Mike wel omdat ie zo heerlijk over the top is. Jenni is echt veel te mager en voor de gasten die Deena zouden doen.........FFS get real!!

Wat is oh oh cherso toch extreem saai vergeleken bij dit. Seizoen 5 is ook al opgenomen en naar verluidt is dit het laatste seizoen met deze cast. In seizoen 5 schijnt Vinnie weg te lopen en Mike ook maar die komt wel weer terug maar Vinnie kapt met de show.

Party down south is een nieuwe show van MTV casting heeft onlangs plaatsgevonden.

Deena is niks mis mee, ze heeft de tofste persoonlijkheid vind ik en een heerlijk figuur. Sammi is uiteraard de knapste, maar daar zit voor mij te weinig inhoud in. Over Snooki praten we niet eens.

Deena is niks mis mee, ze heeft de tofste persoonlijkheid vind ik en een heerlijk figuur. Sammi is uiteraard de knapste, maar daar zit voor mij te weinig inhoud in. Over Snooki praten we niet eens.

For real? Ik vind het een gedrongen trollenlichaam met dikke noten, dat dan weer wel.

Deena en persoonlijkheid in 1 zin? Pfff... Het enige wat zij wil is niet nadenken, feesten en drinken. Ik trek haar in de serie prima, maar als ik haar in het echt zou tegenkomen, dan zou ik onmiddellijk in haar gezicht kotsen vrees ik.

Pauly D blijft mijn held van de serie.

Deena is tenminste geen cockblock, goed lichaam gewoon one of the guys en altijd DTF
Mike blijft toch mijn fav., gewoon zijn maniertjes, en hoe hij mensen snitcht enzo prachtig die drama, ben wel benieuwd naar de KO punch van Ronnie, "that's one shot kid" :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=6gvEpCItteA&feature=related

Seizoen 5 is ook al opgenomen? Yeah right...

Laatst bewerkt:
ze zijn nu bezig met seizoen 5

Seizoen 5 word nu opgenomen in Jersey Shore inderdaad.

Jenny is inderdaad echt veel afgevallen, je ziet dat duidelijk in haar gezicht ook. Kijk het nu, is wel nice :D

Lekker toch, zou alle wijven doen daar.

Na seizoen 5 stopt het dus? Ik dacht dat seizoen 4 helft italy helft jersey was..
Wel jammer als het stopt

komen andere mensen volgens mij

Pauly D krijgt een eigen show, waarbij hij gevolgd word tijdens zijn tour waar hij in het voorprogramma van britney staat.

Terug
Naar boven