XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Beter verzinnen ze weer iets nieuws, met andere mensen...

Had die 1e aflevering zitten kijken en 95% is script met 5% eigen invulling...

Dat vind ik zo jammer dat je gewoon weet dat het nep is. Zo kijk ik er totaal anders tegen aan.

Is opeens minder leuk. Still pauly d en vinny zijn nog steeds helden.

Ergens seizoen 1-2-3 weet niet meer welke, maar zitten wel leuke stukjes tussen.

Ik kijk liever naar dirty sanchez, daar kan ik teminste op lachen.

Maar daarvan zijn al tijden geen nieuwe afleveringen te vinden.

Sammy heeft best biggie boobs gekregen, nice.

Gister niet kunnen kijken, heb je gezien met die peper balletjes?

Die kleine krijgt peper in z'n oog gebleven, gaat die kotsen iedereen lachen. Hangt er snot 20cm uit z'n neus en zo gast gaat eraan slurpen....

Slaat helemaal nergens op maar ik heb me helemaal krom gelegen. Ook met die Shemales whaha

Gister niet kunnen kijken, heb je gezien met die peper balletjes?

Die kleine krijgt peper in z'n oog gebleven, gaat die kotsen iedereen lachen. Hangt er snot 20cm uit z'n neus en zo gast gaat eraan slurpen....

Slaat helemaal nergens op maar ik heb me helemaal krom gelegen. Ook met die Shemales whaha

haha toen heb ik weg gezapt ik moest bijna kotsen

tumblr_l9kwnaNkqk1qbjzz4o1_500.jpg

Ik kijk het alleen voor Pauly D en Vinny hun zijn echt bazen.

Maar die woede uitbarsting van mike slaat echt alles :roflol: Als ik zeg dat mijn zus Kate upton is komt dat nog geloofwaardiger over.

Ik kijk het alleen voor Pauly D en Vinny hun zijn echt bazen.

Maar die woede uitbarsting van mike slaat echt alles :roflol: Als ik zeg dat mijn zus Kate upton is komt dat nog geloofwaardiger over.
\

Ik vind vinny echt een kansloze wannabe.

Hoe komen jullie erbij dat het scripted is? Volgens is dat helemaal niet zo.

\

Ik vind vinny echt een kansloze wannabe.

Hoe komen jullie erbij dat het scripted is? Volgens is dat helemaal niet zo.

Ik wilde zeggen dat jij ****ing dom bent omdat je denkt dat het niet scripted is, maar ik ben het met je eens dat vinny een kansloze wannabe is dus hou ik me in :). Er waren in het verleden een aantal dingen die er overduidelijk op wezen dat er een leuk script achter het programma zit. Geen zin om dat op te zoeken, met google kom je een eind.

Laatst bewerkt:
Jenni is echt f*cking lelijk geworden. Beetje teveel aan de drugs en botox gehangen fzo? Dit krijg je als mensen rondom je beginnen zeiken over een paar gram vet,daardoor vernken sommige meiden hun perfecte taille...triest! Lekkere aflevering verder tough!:D

P.S: Voor zij die hem gezien hebben op youtube,zie hier de Jersey versie van David after dentist check 12:48 haha!

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het meer dat Jenni opeens veel geld te besteden had en van gekkigheid niet meer weet wat ze ermee moet doen :roflol:
Echt een verneuking van je uiterlijk snap niet dat mensen dat doen..

1e aflevering was weer mooi. Hoop dat ronnie single!!!!!!!!!

Deena is tenminste geen cockblock, goed lichaam gewoon one of the guys en altijd DTF
Mike blijft toch mijn fav., gewoon zijn maniertjes, en hoe hij mensen snitcht enzo prachtig die drama, ben wel benieuwd naar de KO punch van Ronnie, "that's one shot kid" :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=6gvEpCItteA&feature=related

Seizoen 5 is ook al opgenomen? Yeah right...

Hoezo ben je benieuwd naar die one shot punch van Ronnie? Die is toch in een van de vorige seizoenen al voorbij gekomen?

AWW YEAH NEW SEASON
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en lol @ de guido-italians die geen Italiaans kunnen
I TAXI SONO QUI!!!
fixed voor pauly D en iedereen in het topic

Terug
Naar boven