Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na seizoen 5 stopt het dus? Ik dacht dat seizoen 4 helft italy helft jersey was..
Wel jammer als het stopt
Beter verzinnen ze weer iets nieuws, met andere mensen...
Had die 1e aflevering zitten kijken en 95% is script met 5% eigen invulling...
Ergens seizoen 1-2-3 weet niet meer welke, maar zitten wel leuke stukjes tussen.
Ik kijk liever naar dirty sanchez, daar kan ik teminste op lachen.
Gister niet kunnen kijken, heb je gezien met die peper balletjes?
Die kleine krijgt peper in z'n oog gebleven, gaat die kotsen iedereen lachen. Hangt er snot 20cm uit z'n neus en zo gast gaat eraan slurpen....
Slaat helemaal nergens op maar ik heb me helemaal krom gelegen. Ook met die Shemales whaha
\Ik kijk het alleen voor Pauly D en Vinny hun zijn echt bazen.
Maar die woede uitbarsting van mike slaat echt allesAls ik zeg dat mijn zus Kate upton is komt dat nog geloofwaardiger over.
\
Ik vind vinny echt een kansloze wannabe.
Hoe komen jullie erbij dat het scripted is? Volgens is dat helemaal niet zo.
. Er waren in het verleden een aantal dingen die er overduidelijk op wezen dat er een leuk script achter het programma zit. Geen zin om dat op te zoeken, met google kom je een eind.
Deena is tenminste geen cockblock, goed lichaam gewoon one of the guys en altijd DTF
Mike blijft toch mijn fav., gewoon zijn maniertjes, en hoe hij mensen snitcht enzo prachtig die drama, ben wel benieuwd naar de KO punch van Ronnie, "that's one shot kid"
http://www.youtube.com/watch?v=6gvEpCItteA&feature=related
Seizoen 5 is ook al opgenomen? Yeah right...
Hoezo ben je benieuwd naar die one shot punch van Ronnie? Die is toch in een van de vorige seizoenen al voorbij gekomen?

Hier jersey shore hook up (after show)
http://www.mtv.com/videos/misc/679175/jersey-shore-hook-up-live-edition.jhtml#id=1668277
---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 02:53 ----------
iel Jwoww heeft serieus botox in haar face gespoten