AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

morgenvroeg pas te downloaden denk ik

Whaaattt dat laatste stukje van EP.1, wat een actie :P Dat wordt echt massive knokken

Gasten, hoe moeilijk is het... Donderdagavond uitgezonden in de VS, betekent bij ons vrijdag ergens in de ochtend online te vinden.

ik vind wel cool hoe je per dag kg's aankomt zonder stijging van vp.

Gast, als ik 3 weken 80kg erop heb staan, en ik weeg naar 1 week 81kg ga ik niet meteen aanpassen. Zal nu ongeveer op 13,5 zitten. 2kg aankomen in 3 weken tijd is echt geen 1% vp omhoog..... Sterker nog, heb op onderhoud zitten eten zonder cheaten laatste maand.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 15:31 ----------

Dat gajank iedere keer om stats, als ik ga trollen en zet er fake stats neer is het ook niet goed ffffsss....

Iedere dag aanpassen in 80 - 81 - 80 - 82 - 79 - 83 enz enz slaat ook nergens op.

Btw le situatione zag ik ook 2 blonde chicks zoenen, was dit een twin, dacht op am forum vernomen te hebben dat het twins waren. Zou wel master zijn! Dan vergeten we dat "hookin' up with snooks" gebeuren wel..

Gast, als ik 3 weken 80kg erop heb staan, en ik weeg naar 1 week 81kg ga ik niet meteen aanpassen. Zal nu ongeveer op 13,5 zitten. 2kg aankomen in 3 weken tijd is echt geen 1% vp omhoog..... Sterker nog, heb op onderhoud zitten eten zonder cheaten laatste maand.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 15:31 ----------

Dat gajank iedere keer om stats, als ik ga trollen en zet er fake stats neer is het ook niet goed ffffsss....

Iedere dag aanpassen in 80 - 81 - 80 - 82 - 79 - 83 enz enz slaat ook nergens op.

Fake stats is kaart
Bye Bye :cool:

Stats: M 24j 1m84 72kg 16%

bye bye jij ook dan, ben dan wel weer zo optimistisch om jouw hoger in te schatten omdat je al bijna 3jaar lid bent.

Maarja, mss ben je al sinds 2006 bezig dus zit je nu al over 100kg.

Ga maar lekker haten ****ing internet heros hier ffs..

Als ik die post je foto's af en toe eens bekijk lach ik me rot op de verdoete hoofden hier waar je normaal op pist.

Jij bent degene die via een forum heeft afgesproken om te vechten hoor, wie is hier nou een ****ing nerd:roflol:.

Blijkbaar kennen sommige mensen mack nog niet :roflol:

dbcentraal bitches

Hoelaat staat episode 2 morgen ongeveer online? Dan zet ik mijn wekker. :)

hoezo addict, je wekker zetten voor een stream.

nolifer

Hahaha das best triest

Terug
Naar boven