MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Dat moet wel een trollactie zijn...

hrm matigjes... episode 2.. looking forward to episode 3

Vond episode 2 geen donder aan...
Hopelijk is 3 beter..
(Stiekem wacht ik op de aflevering dat Mike de t*ring geslagen word....)

^ Mtv kennende blijven ze dat stukje aan het einde van iedere EP showen, en uiteindelijk is het een stukje van 5 sec, dat niet eens goed gefilmd is en komt in de een na laatste EP.

Omg Ronnie xD Im the pimp daddy mac of this whole place :P

"Is this the vatican?

Yeah i think so, it's so nice"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

cokesnuivende roidrage situation

Wtf is er mis met mike, naast zijn grote rare hoofd, ik snap echt niet waarom hij achter snookie aan gaat:roflol:. Nouja eigenlijk wel, hij kan nu niet meer iets beters krijgen. Hij is gewoon te situation niet meer, no abs no situation.

God is het weer niet goed? :D
Als er Ron/Sammi shit is wordt er gezeurd
Als er drama is is het geacteerd/gescript

Ik vond het een hele vermakelijke ep iig

Ik kan niet begrijpen dat je dit een vermakelijke aflevering vond. Er gebeurd niks, er lijkt zelfs beetje Sam en Ron drama terug te komen. De situation doet weer eens gay, en wilt snooks bangen. In de club gebeurd er ook geen hol. Pauly D doet lame tegen Deena...

Serious worst episode ever. Anyway blijf ik wel kijken, en hoop dat er weer eens wat bitches worden gescoord. Harde fights etc. Zo te zien moet dat nog komen.

Nou ik vond sloppy Ron toch weer erg vermakelijk, de snooks mike drama ook wel grappig om te zien. Je moet er ook niet teveel van verwachten na zo'n dikke trailer, het blijft gewoon trash tv

lol @ Vinny en Ron in de jacuzzi
they on that phaggy time :roflol:

die britney is dtf hele tijd, wel een grenade :roflol:

Hahaha die single Ronnie, geniaal :roflol: En Sam is mentaal echt niet meer 100 volgens mij, damn.

Die Snookie zegt wel dat dat blonde wijf lelijk is, maar ik zou daar toch echt 10x eerder over gaan dan over die trol van een Snookie.

Laatst bewerkt:
If she still has a little basket on her bike, she's too young for you bro

If she only owns Snowwhite on dvd, she's too young for you bro

:roflol: epic

Fuuuck die Sammie kan zo lelijk en verwaand kijken he, jezus.

Terug
Naar boven