XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Ronnie mept Mike nog wel goed na zo te zien terwijl ze beiden door security worden vastgehouden :P

Vreemd, normaal kan ik op bijv torrentz.com die ep meteen downloaden, vorige week stond ie er ook al niet op vrijdag.

Had me epic geleken als ze ze scooters hadden gegeven ipv auto's :p

Beetje jammer dat we weer geen reet te zien krijgen van dat gevecht.
terwijl ronnie al pleisters op zijn handen heeft in de eerste 5 minuten van de EP.

wat een k*t serie

Heeft iemand al een stream link?? -----> karma

Heeft iemand al een stream link?? -----> karma

dit gaat me een gele kaart kosten maar

!@()#&!@#))*!*@#) ZWERVER! ga eens lezen voordat je vraagt.

Word echt moe van die 100 herhalings vragen die elke minuut voorbij komen
GTFO man

ib4mods.

Net ook gezien. Grappig dat Amerikanen altijd denken dat Europese chicks h**ren zijn en makkelijk te regelen zijn, terwijl het juist de Amerikaanse chicks zijn die sletterig zijn (zie je ook in de show dat ze alleen maar Amerikaanse chicks mee kunnen krijgen).
Ronnie heeft wel zware last van roid rage.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:58 ----------

GTFO man

ib4mods.

Waarom een kaart?

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:59 ----------

Vreemd, normaal kan ik op bijv torrentz.com die ep meteen downloaden, vorige week stond ie er ook al niet op vrijdag.

Viel mij ook al op, op piratebay dan

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 13:01 ----------

Vind dat vechten eigenlijk not done, misschien had ik ook een wat eerlijkere partij willen zien in een meer open plek. Want die Mike kan ook wel aardig vechten, heeft ook wat vechtsport gedaan. Maar als je gelijk tegen een kast aanzit kom je daar niet meer weg, heb dit ook IRL wel eens gezien.

GTFO man

ib4mods.

waar jij moe van word interesseerd me dus echt helemaal geen **** d8 dat die link voor DL was maar maak een vergissing

:trollface:

NERD

****ing link werkt niet is er een andere?

Net ook gezien. Grappig dat Amerikanen altijd denken dat Europese chicks h**ren zijn en makkelijk te regelen zijn, terwijl het juist de Amerikaanse chicks zijn die sletterig zijn (zie je ook in de show dat ze alleen maar Amerikaanse chicks mee kunnen krijgen).
Ronnie heeft wel zware last van roid rage.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:58 ----------

Waarom een kaart?

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:59 ----------

Viel mij ook al op, op piratebay dan

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 13:01 ----------

Vind dat vechten eigenlijk not done, misschien had ik ook een wat eerlijkere partij willen zien in een meer open plek. Want die Mike kan ook wel aardig vechten, heeft ook wat vechtsport gedaan. Maar als je gelijk tegen een kast aanzit kom je daar niet meer weg, heb dit ook IRL wel eens gezien.

Als Mike em een volle stoot op zn neus geeft gaat Ronnie ook wel neer, maar zodra je opgetilt wordt ben je kansloos.

Maarja, het is nou eenmaal zo, Mike is a lover, not a fighter ;)

Als Mike em een volle stoot op zn neus geeft gaat Ronnie ook wel neer, maar zodra je opgetilt wordt ben je kansloos.

Maarja, het is nou eenmaal zo, Mike is a lover, not a fighter ;)

Beter nog kin. Hij had hem goed moeten clinchen brah en niet meer loslaten

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 13:15 ----------

Heb wel beetje te doen met mike. zou het real life zijn?

Kin doet geen pijn, neus ga je vaak meteen van neer.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 13:16 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 13:15 ----------

Heb wel beetje te doen met mike. zou het real life zijn?

Dat was uiteraard niet geacteerd.

Hou nou is op met die script bullshit mensen, het is overduidelijk te zien dat dit niet geacteerd is. Ik word altijd zo moe van die mensen die overal wat achter zoeken.

No offense Situation.

Hou nou is op met die script bullshit mensen, het is overduidelijk te zien dat dit niet geacteerd is. Ik word altijd zo moe van die mensen die overal wat achter zoeken.

No offense Situation.

Not sure if serious.... behalve dat je met neus riskeert iemand te vermoorden is de juiste klap tegen de kin genoeg om iemand knock out te laten gaan.

Non taken. Maar hoe verklaar je dat gedoe met die sokken dan bij dat gevecht van Sammy en Jlolz

Not sure if serious.... behalve dat je met neus riskeert iemand te vermoorden is de juiste klap tegen de kin genoeg om iemand knock out te laten gaan.

Non taken. Maar hoe verklaar je dat gedoe met die sokken dan bij dat gevecht van Sammy en Jlolz

True that!

EY MAAR FF SERIEUS! nog geen gevecht in deze ep -1

No offense Situation.

Kom op, jij weet toch ook wel dat Jersey Shore 1 fake programma is. Al is dit natuurlijk bij vrijwel alle programma's het geval.

De ruzie was misschien echt, en de producers zeiden ho effe, als jullie gaan vechten moet het zo en zo, en Jenny jij moet ff andere sokken aan :p

ey faka dan? waarom gooit ron zomaar mike zijn bed weg dan? wat een aap, ik weet dat mike en sam een vriendschap samen hebben maar wtf :roflol: ze snitched hem wel erg hard

zo weinig gezien van dat gevecht, jwoww zag er wel sexy uit in die laatste paar sec

wut?

[Link niet meer beschikbaar]

Stream link

Terug
Naar boven