AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

ahahaha epic gevecht man, werd er zelf ook helemaal agressief van. als je ron zo op mike af ziet lopen haha epic.

ook grappig als hij zo kwaad zijn kamer binnenloopt en dat schilderij net een duw geeft zodat het precies zo'n rondje draait. lolz

lol @ Pauly bij Deena, lesbehonest

34.27 "thats what happends when you take steroids" hahhaha Pauly over Ronny

Roid Rage Ronny aaaw yeaaah, i'm about to **** him up :roflol:

zoals verwacht, wordt dat gevecht weer zo lang mogelijk uitgesteld..

Was dat alles? Wtf.. Beetje worstelen, meer niet? Ronnie die op Mike's trui slaat. Ik had het kunnen weten.

o yeaa pizzaaa yeaah

Mooi. Hopen dat Mike na Zyzz ook het loodje legt.
:trollface:

Het kan fake zijn. Langs de andere kant als Ronnie op Mike zijn gezicht mept gaat ie zowieso uit de show liggen. Meppen op de cast is denk ik 0-tolerance. Niet zoals die gozer in seizoen 1? Was toch niet van de cast dus meppen maar.... No idea,maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. De entertainment factor is er wel :D

eigenlijk wel bs dat ronnie daar boos over wordt, hij zei zelf in ep 1 of 2 toen die dronken was dat ´ie zo 5 chicks kon meenemen:rolleyes:

Sammie is de meest poison b*ch ever

Ronnie was op coke? Hoe hij daar aan de telefoon zat te zweten en dan helemaal johny bananas gaat?

eigenlijk wel bs dat ronnie daar boos over wordt, hij zei zelf in ep 1 of 2 toen die dronken was dat ´ie zo 5 chicks kon meenemen:rolleyes:

Ja toen ie dronken was ja, Mike moet dat dan weer naar boven halen met Sam erbij om drama te veroorzaken, dan moet ie ook niet janken als ie een keer klappen krijgt

Het kan fake zijn. Langs de andere kant als Ronnie op Mike zijn gezicht mept gaat ie zowieso uit de show liggen. Meppen op de cast is denk ik 0-tolerance. Niet zoals die gozer in seizoen 1? Was toch niet van de cast dus meppen maar.... No idea,maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. De entertainment factor is er wel :D

Tis een show over domme roidheads en hun bishes, tuurlijk is meppen toegestaan

Ronnie zit gewoon in S5. Een andere member stopt ermee in S5 though :))))))))))))))

Terug
Naar boven