Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Episode 6: After hours (s04-special) [Link niet meer beschikbaar]

Misschien zijn jullie hier iets mee ondertussen :)

bwahaha situation die zichzelf in het ziekenhuis kopt, wat een loser is het toch geworden

idd snooki jwoww zijn vermagerd en sammi is beter voorzien dan in het 3e seisoen..
ronnie staat ook weer beest

idd heb in de eerste aflevering wel gezien dat hij even zijn buik showde bij die pasfoto's nemen en daar vond ik dat hij niet veel vet was aangekomen.. dus weet niet zeker, vind ik ook van ronnie en hij begon direct te zuipen de eerste dag :D

Laatst bewerkt:
wanneer komt ep 6?.. want 5 heb ik ondertussen al 2x gezien

8 sept ofzo?? toch

Np dude :) .Btw,tijdens show werd er aan Ronnie gevraagd waarom hij toch nog gemept heeft op Situation,als die gast al KO was gegaan vd muur. Hij antwoord ik zag dat niet,ik stond in de kamer ernaast...Uhu,geloven we meteen. Check beeldmateriaal maar eens! Hij wou maar al te graag even knokken tegen hem,hehe...

Wat lult iedereen dat die mike zichzelf heeft geKO'ed? Kijk de serie zelden, maar als dat over dat youtube filmpje gaat wat een aantal pagina's terug gelinked is, denk ik van niet.

Het zijn zijn 2 handen toch die hij tegen de muur aanslaat? Sowieso kan hij daarna toch gewoon vechten? Hoezo is hij dan in een keer KO?

Im confused.

Wat lult iedereen dat die mike zichzelf heeft geKO'ed? Kijk de serie zelden, maar als die over dat youtube filmpje is wat een aantal pagina's terug gelinked is, denk ik van niet.

Het zijn zijn 2 handen toch die hij tegen de muur aanslaat? Sowieso kan hij daarna toch gewoon vechten? Hoezo is hij dan in een keer KO?

Im confused.

als je de ep hebt gezien dan knalt mike met zijn kop tegen de muur op ;)
later heeft ie koppijn ofzo en hebben ze het ziekenhuis gebelt ..

als je de ep hebt gezien dan knalt mike met zijn kop tegen de muur op ;)
later heeft ie koppijn ofzo en hebben ze het ziekenhuis gebelt ..

Maar wanneer doet ie dat dan? Ze hebben het dus niet over dat stukje waar mike schreeuwt '' LETS DO IT!! LETS DO IT!! '' en waarbij je Sammi op de achtergrond hoort '' STAPPPPP IT!! STAAP IT! '' en Mike tegen die rode muur aanslaat?

Maar wanneer doet ie dat dan? Ze hebben het dus niet over dat stukje waar mike schreeuwt '' LETS DO IT!! LETS DO IT!! '' en waarbij je Sammi op de achtergrond hoort '' STAPPPPP IT!! STAAP IT! '' en Mike tegen die rode muur aanslaat?

Hij doet het hiervoor al, zo is het ongeveer gegaan:
-Ronnie confronteert Mike
-Ronnie gooit Mike z'n zooi uit de kamer.
-Mike word boos en flipt
-Mike geeft de muur een kopstoot omdat hij dan de pijn in het gevecht niet meer voelt
-Mike ligt even op de grond, maar staat op
-Gevecht breekt uit
-Ambulance gebeld omdat hij last van z'n kop had door de muur.

en voor het gevecht uitbreekt slaat ie met zijn handen tegen de muur ;)
kijk de episode gewoon :)

ok, will do.
Zijn de nieuwste all op MTV dan? Neem ik die vanavond even op.

Wanneer wordt dat gevegd in Nederland uitgezonden?

De eerste aflevering van seizoen 4 was gisteravond op MTV, zal dus nog zo'n 4 weekjes duren denk ik.

Hij doet het hiervoor al, zo is het ongeveer gegaan:
-Ronnie confronteert Mike
-Ronnie gooit Mike z'n zooi uit de kamer.
-Mike word boos en flipt
-Mike geeft de muur een kopstoot omdat hij dan de pijn in het gevecht niet meer voelt
-Mike ligt even op de grond, maar staat op
-Gevecht breekt uit
-Ambulance gebeld omdat hij last van z'n kop had door de muur.

...
-Mike word boos en flipt.
-Mike geeft de muur een kopstoot omdat hij dacht zoals hij al 2 keer heeft verteld in de episode zelf EN in de after show,dat de muur niet van beton zou zijn maar van een soort gipsplaten zoals in de USA en indruk wou maken op Ronnie hiermee zoals hij eerder deed in een ander gevecht vroeger zegt ie. De bedoeling was dat hij er met zijn hoofd door zou zitten.
-Mike ligt op de grond en staat daarna op.
-Mike slaat terug met zijn 2 handen tegen de muur op.
-"Gevecht" breekt uit.
-Mike voelt zich toch niet bijzonder goed en word overhaald door de girls om naar de kliniek te gaan.

Correct me if im wrong...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven