MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

...
-Mike word boos en flipt.
-Mike geeft de muur een kopstoot omdat hij dacht zoals hij al 2 keer heeft verteld in de episode zelf EN in de after show,dat de muur niet van beton zou zijn maar van een soort gipsplaten zoals in de USA en indruk wou maken op Ronnie hiermee zoals hij eerder deed in een ander gevecht vroeger zegt ie..
-Mike ligt op de grond en staat daarna op.
-Mike slaat terug met zijn 2 handen tegen de muur op.
-"Gevecht" breekt uit.
-Mike voelt zich toch niet bijzonder goed en word overhaald door de girls om naar de kliniek te gaan.

Correct me if im wrong...
:roflol:

3 spelfouten in 1 woord is toch wel worth mentioning IMO

Misschien ook wel een kleine facepalm erbij

Wat een bullshit. Muggenzifterij.

In my defence; zat voordat bericht een lange tijd Amerikaans te praten over skype en te typen op een forum. Moet dan snel even om switchen en heb amper de tijd genomen om mijn bericht door te lezen.

Als ik had geweten dat er 2 personen geen aandacht hadden gekregen die dag, had ik wel even een spellingcontrole gedaan.

Als je zo bijdehand gaat doen zorg er dan wel voor dat je zelf ook grammaticaal correct bent met de juiste leestekens.

Gtfo

Nee, ben niet ''mad''. Mijn manier van uiten ;)

Wat een bullshit. Muggenzifterij.

In my defence; zat voordat bericht een lange tijd Amerikaans te praten over skype en te typen op een forum. Moet dan snel even om switchen en heb amper de tijd genomen om mijn bericht door te lezen.

Als ik had geweten dat er 2 personen geen aandacht hadden gekregen die dag, had ik wel even een spellingcontrole gedaan.

Als je zo bijdehand gaat doen zorg er dan wel voor dat je zelf ook grammaticaal correct bent met de juiste leestekens.

Gtfo

Nee, ben niet ''mad''. Mijn manier van uiten ;)
hahahha zit maar wat te focken bro hele lappen text gelijk

:D

Boeiend wil gewoon zien hoe die aandachtshomo's vechten.

Straks is er iets van jersey shore bij dr phil op rtl5. De invloeden van die gasten op de rest van Italiaanse Amerikanen.

Oh jee, je zei het weer.

De afleveringen zijn weer vermakelijk! :D

Yup, heb net m'n rode kaart ontvangen... Zal er geen huge deal van maken, maar wil toch ff wat kwijt:

Vind dat altijd zo'n gehuil, dat klagen over als iemand met 'kanker' spot. Het is gewoon een Nederlands vloek woord wat ook regelmatig in de subtitles voorkomt op tv. Snap niet waarom mensen zo snel beledigd daarover raken alleen maar omdat mensen eraan dood gaan.

Mensen komen dagelijks om in het verkeer door een auto ongeluk of iets dergelijks, betekend dit dat ik ook geen 'auto' meer mag zeggen?

Kanker als vloekwoord en kanker als ziekte zijn totaal net in verband met elkaar.

Maargoed, zal wel.
Cool story bro? Idd.

Yup, heb net m'n rode kaart ontvangen... Zal er geen huge deal van maken, maar wil toch ff wat kwijt:

Vind dat altijd zo'n gehuil, dat klagen over als iemand met 'kanker' spot. Het is gewoon een Nederlands vloek woord wat ook regelmatig in de subtitles voorkomt op tv. Snap niet waarom mensen zo snel beledigd daarover raken alleen maar omdat mensen eraan dood gaan.

Mensen komen dagelijks om in het verkeer door een auto ongeluk of iets dergelijks, betekend dit dat ik ook geen 'auto' meer mag zeggen?

Kanker als vloekwoord en kanker als ziekte zijn totaal net in verband met elkaar.

Maargoed, zal wel.
Cool story bro? Idd.

Cool story bro

Maargoed, zal wel.
Cool story bro? Idd.

umad?

yeah u mad

Maargoed, zal wel.
Cool story bro? Idd.

ik heb nog nooit kanker gezien in ondertiteling, je kan toch ook klote zeggen...

Ok.

ik heb nog nooit kanker gezien in ondertiteling, je kan toch ook klote zeggen...

Vaak genoeg gezien op grote zenders als RTL en Veronica. Vaak ook andere varianten als '' gekanker '' etc.

Ik maak geen big deal van het woord kanker dus ik let er ook niet specifiek op als ik ga vloeken.

Maargoed, inderdaad misschien nu maar weer on topic gaan...:
Ben beetje confused, ik dacht maandag komt die nieuwe aflevering van Jersey shore... Zijn dat de afleveringen van seizoen 2, als ze Miama achter de rug hebben ofzo.... Beginnen ze daar ook weer opnieuw mee.

Dus zondag seiz. 3 eerste afleveringen en maandag seiz. 2 eerste afleveringen.... Makes sence.

Weet iemand hoe die ketting van ronnie heet, die hij omheeft in ep5? die lange witte met dat kruis?

Terug
Naar boven