MuscleLover29
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
Liever andersom
Voor hem zou ik wel een uitzondering maken iddVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor hem zou ik wel een uitzondering maken iddEerst TV en nu ook DBB?Liever andersomVoor hem zou ik wel een uitzondering maken idd

Eerst TV en nu ook DBB?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Was het nou zo erg, die opmerking? Beetje zielige reacties eigenlijk. Als ik had gezegd dat ik Snooki een lekker wijf vond dan was het goed geweest zeker. Hypocriet noemen ze dat.
Nee, als je had gezegd dat Snooki een lekker wijf is had ik je alsnog homo gevonden.Was het nou zo erg, die opmerking? Beetje zielige reacties eigenlijk. Als ik had gezegd dat ik Snooki een lekker wijf vond dan was het goed geweest zeker. Hypocriet noemen ze dat.

Nee, als je had gezegd dat Snooki een lekker wijf is had ik je alsnog homo gevonden.
(nohomo)
Dit soort reacties kun je verwachten, gemeend of niet.
Nu we het toch over irriteren hebben (ik zeg niet dat jij er zo 1tje bent):
Ik irriteer me ook dood aan homofiele stellen die per se moeten kunnen trouwen, hand in hand over straat huppelen, op straat overdreven doen en mekaar lopen zoenen.
Niks tegen homo's, maar je hoeft ook niet overdreven op straat te laten zien dat je het bent.
Daar heb je een punt, maar dat homo's per se willen kunnen trouwen vind ik ook absurd. Het huwelijk is voor man en vrouw en niet voor man en man of vrouw en vrouw. Overigens ben ik van mening dat een homofiele geaardheid een fout in het productieproces is.Ach mij boeit t niet, als ik gek van een meisje ben kus en raak ik haar ook te pas en te onpas aan. Zal zelfde zijn voor homo's. Je moet het alleen wel doen omdat je het echt wil, niet omdat je een statement wil maken.
Leven en laten leven![]()
Nee, zo 1tje ben ik niet. En dat zeg ik niet omdat ik mezelf zo nodig beter voor moet doen of dat ik zo nodig geaccepteerd wil worden. Ik loop niet hand in hand over straat, ik huppel zelden, en zoenen in het openbaar met hetzelfde geslacht doe ik ook niet.
Maar ik vraag me serieus af of ik het niet doe omdat ik dat niet wil, of omdat ik dat niet durf. .
Als je beseft dat je meteen in het middelpunt van de belangstelling zal staan in dat geval, en zeker een kwart of nog meer negatief zal oordelen, dan denk je eerst tien keer na voordat je dat doet. Dat geldt voor bijna iedereen, omdat bijna niemand negatief wil opvallen. Zo worden de meeste mensen ook opgevoed en het groepsgevoel doet de rest. Als iemand iets aparts doet, een andere mening heeft of op een andere manier opvalt dan heb je een grote kans dat je wordt buitengesloten.
Nu geldt dat voor homo's inmiddels een stuk minder, maar je bent en blijft altijd iets aparts. Je moet het ook altijd vertellen of mededelen, alsof het een soort ziekte is waar je aan lijdt.
Dus als mensen dat wel durven, kan ik daar respect voor hebben. Niet omdat ik dat zelf zou willen, maar omdat ze zichzelf zijn. En ja, het is soms overdreven, maar zie het als een vorm van aandacht trekken omdat ze weten dat een hoop mensen het op z'n minst apart vinden of gewoon zullen afkeuren zoals jij dat doet.
En nee, ik vind Snooki ook niet echt een lekker wijf..