XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Liever andersom :D Voor hem zou ik wel een uitzondering maken idd

is het eigenlijk altijd zo dat je altijd of het vrouwtje of het mannetje bent, bij een homo relatie?
aangezien je niet een vent in ze kont wil neuke

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 18:24 ----------

nice torrent, 2,5 mb/s!

Je moet doen wat je niet laten kunt, of je nou hetero, homo of travestiet bent. Maar houd je wel aan de normen en waarden van een maatschappij. Ik ga ook niet in m'n blote kont door de stad rennen en overal een drol neerleggen just because I don't give a F. Homo's had ik vroeger geen problemen mee, maar sinds het op TV verheerlijkt word wel. Je bent een kl***zak als je homo's walgelijk vind. Hoe hypocriet.

Ja, ik erger me soms ook aan het stereotype beeld dat bestaat en aangedikt wordt door de media. Maar dat is nou eenmaal iets van deze tijd. Het moet allemaal steeds extremer, anders scoort het niet.
En als jij vindt dat het een productiefout is, dan is dat je goed recht natuurlijk. Maar ik ben wel heel blij dat ik in een land leef waar de meerderheid een andere mening heeft.

Wat ik nooit snap; hoe lam ik ook ga, hoe bezopen ik ben, ik herinner me altijd wat ik gedaan heb de volgende dag.

Deze sneetjes gingen niet eens tot ´bam´ en zijn zogenaamd alles vergeten.

is het eigenlijk altijd zo dat je altijd of het vrouwtje of het mannetje bent, bij een homo relatie?
aangezien je niet een vent in ze kont wil neuke

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 18:24 ----------

nice torrent, 2,5 mb/s!

Nee, dat is niet zo. Ligt eraan wat je wil en leuk vindt op dat moment. Sommigen hebben een voorkeur, anderen niet.

[Link niet meer beschikbaar]

Hahaha die Mike look-a-like
what the fiat!?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 01:04 ----------

Haha grappige ep. weer eindelijk

damn lesbians

What the F*** is going on, and Deena is like "Are you lesbian?"

Lesbi honest!

Wat ik nooit snap; hoe lam ik ook ga, hoe bezopen ik ben, ik herinner me altijd wat ik gedaan heb de volgende dag.

Deze sneetjes gingen niet eens tot ´bam´ en zijn zogenaamd alles vergeten.

Het zal ook wel weer een beetje geacteerd zijn hier en daar, maar of je nog iets weet van de vorige avond is per persoon verschillend. Toen ik nog jonger was raakte ik de complete avond kwijt, ik wist er gewoon niets meer van en wist ook totaal niet wat ik deed als ik zo bezopen was. Als je dan de verhalen van je maten hoort wat je allemaal hebt gedaan, ga je jezelf schuldig voelen :p Dat terzijde, nu heb ik daar geen last meer van.

Ik heb me laten vertellen dat je lichaam de alcohol wil verwerken en zoveel mogelijk andere (nutteloze) functies uitschakelt om dit in werking te stellen. Daardoor wordt ook het geheugen uitgeschakeld waardoor je niets meer herinnerd.

EP 7 was redelijk.

Het zal ook wel weer een beetje geacteerd zijn hier en daar, maar of je nog iets weet van de vorige avond is per persoon verschillend. Toen ik nog jonger was raakte ik de complete avond kwijt, ik wist er gewoon niets meer van en wist ook totaal niet wat ik deed als ik zo bezopen was. Als je dan de verhalen van je maten hoort wat je allemaal hebt gedaan, ga je jezelf schuldig voelen :p Dat terzijde, nu heb ik daar geen last meer van.

Ik heb me laten vertellen dat je lichaam de alcohol wil verwerken en zoveel mogelijk andere (nutteloze) functies uitschakelt om dit in werking te stellen. Daardoor wordt ook het geheugen uitgeschakeld waardoor je niets meer herinnerd.

EP 7 was redelijk.

hmmmmmmm, ik heb in coma gelegen en kan me precies alles nog herrrineren brah.. toen was ik 16 trouwens, ik snap die reacties ook niet van ik weet er niks meer van...

sommige dingen wil je niet meer weten haha!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen nieuwe aflevering vandaag?

jawel rotjoch, hij is geaired gister nacht, dus normaal moest ie er allang staan op piratebay bijvoorbeeld. Iemand dl of torrent link van ep 8?

Ik neem genoegen met een stream, plaatsen dus svp! :D

Terug
Naar boven