Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Volgende episode wordt vet, Sam in een bitchfight.

hnnnnng.jpg

hhhhnnnnggggg

aaaah Mike blijft toch niet echt weg he? :mad:

Sam is echt kansloos, wel ****ing grappig als zij STTOOOOOOOOP zegt met zo'n kraak stem. Staaaaa (kgghgg) aa (kggh) aaaap

Als snitch weggaat is het geen klote meer aan:S

Zou leuk zijn als the united in het huis komt

Lol Mike op het einde dat hij zo'n goeie gast is... dude vind je het gek dat iedereen je niet aardig vindt met je gedrag... xD

mike is schizo geworden van de coke

Goeie episode. Hebben nog eens goed ouderwets wat lekkere chicks gepakt. Die Bosnische was lekker maar die paulla fuaak. Mike als je zo'n geile griet binnen handbereik hebt ga je toch niet het huis uit. Iedereen was fking jelly. Who cares dat niemand aan je verjaardag denkt als je zo'n griet kunt smashen. Unit in de club was wel episch lol, spijtig dat het maar een minuutje ofzo was. Enja volgende week zonder mikey en veel emo gedoe precies weer met die vinny. Pfff.

Ik zou me nergens druk om maken behalve die 100.000 dolar per aflevering!

Haha die bosnische chick niet het huis uit te krijgen! Kreeg plaatsvervangende schaamte haha!

2 keer het huis uit gestuurd worden is wel een beetje pijnlijk ja :roflol:

Dat Mike gedoe is volgens mij gewoon overdreven door MTV. Mike is jarig op 4 juli (4th of July) en Pauly een dag later. Je gaat me toch niet zeggen dat ze nota bene op een nationale feestdag helemaal niks gevierd hebben of Mike niet minstens ''happy birthday'' hebben gewenst...:rolleyes:

op zondag avond komt toch altijd een nieuwe aflevering op tv? ik heb epi 3 sei 5 nog niet gezien maar komt die morgen op tv ofwa?

Dat Mike gedoe is volgens mij gewoon overdreven door MTV. Mike is jarig op 4 juli (4th of July) en Pauly een dag later. Je gaat me toch niet zeggen dat ze nota bene op een nationale feestdag helemaal niks gevierd hebben of Mike niet minstens ''happy birthday'' hebben gewenst...:rolleyes:

Zal vast een beetje overdreven gemonteerd zijn ja, maar dan nog is het wel lullig

Wat een triest hoopje mensen zijn t eigenlijk ook. Die Snooki en Deena zijn sowieso te triest voor woorden. Mike die zelf niet snapt waarom mensen um niet mogen en het gek vind dat mensen een grap met um uithalen als ie tijdens een etentje ergens gaat liggen pitten. Echt de enige die chill is is Pauly

Wat een triest hoopje mensen zijn t eigenlijk ook. Die Snooki en Deena zijn sowieso te triest voor woorden. Mike die zelf niet snapt waarom mensen um niet mogen en het gek vind dat mensen een grap met um uithalen als ie tijdens een etentje ergens gaat liggen pitten. Echt de enige die chill is is Pauly

ik denk ook dat bijna iedereen (incl mezelf) het kijkt omdat die mensen zo dom en oppervlakkig zijn als het maar kan, dat is het mooie ervan. trouwens kan mike wachten op zoiets als hij zich 4,5 seizoenen lang als een eikel gedraagd

Terug
Naar boven