XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

heb jersey shore alleen leuk gevonden omdat snooki en deena echt de ideale pomphoeren zijn voor een one night stand. Geil, lekker en zo dom als een baksteen. Als ik in dat huis zat had ik me elke dag kapot gezopen en die twee wijfen gepakt en achteraf mee wegkomen met de smoes dat ik straal bezopen was en geen zak meer van kan herinneren.

ik denk ook dat bijna iedereen (incl mezelf) het kijkt omdat die mensen zo dom en oppervlakkig zijn als het maar kan, dat is het mooie ervan. trouwens kan mike wachten op zoiets als hij zich 4,5 seizoenen lang als een eikel gedraagd

Nouja in het begin was het echt vet, nu is het constant drama en gejank om vanalles, begint irritant te worden.

Dat de hele familie van Pauly kwam konden die mensen niks aan doen lijkt me, was toch een verassing van die familie zelf. T is alleen een k*tstreek om met opzet een taart te maken speciaal voor Pauly. Ach ja, waarschijnlijk kijk ik het de volgende keer toch weer :p

Als je snooki en deena lekker vind hoor je onder de grond te liggen. wat een gore wijfen.

Whaha inderdaad, te lelijk en te achterlijk voor woorden

Deena heeft wel lekker vlees aan de poten

heb jersey shore alleen leuk gevonden omdat snooki en deena echt de ideale pomphoeren zijn voor een one night stand. Geil, lekker en zo dom als een baksteen. Als ik in dat huis zat had ik me elke dag kapot gezopen en die twee wijfen gepakt en achteraf mee wegkomen met de smoes dat ik straal bezopen was en geen zak meer van kan herinneren.

Gadver man die twee zijn echt smerig, al stond ik een jaar droog dan nog niet :P

Deena altijd nog eerder dan Snooki. Dat lichaam van Snooki is gewoon ruk.
Deena heeft squatbenen, true story.

Would hit

Would not hit

Pak dan een foto van na haar body transformation dan is het nog steeds duidelijk wat je bedoeld, maar Deena is ook echt een draak.

Willen jullie een foto van Snooki zien zonder make up?

xtnaB.png

Not bad :eek:

Mike loopt eerder in de aflevering nog te stoken met Unit en later vraagt hij zich af waarom niemand hem mag.. Beetje lomp idd maar toch vind ik hem nog steeds de baas van de serie. Samen met Pauly die zich nergens iets van aantrekt en lekker zn ding doet. Ik ben blij dat et Ron en Sam gezeik voorbij is maar die 2 kun je er ook net zo goed uit fl*kkeren nu. Jenni same story en Vinny is uit zn eigen al weg gegaan. Blijven alleen die 2 "lekkere" meatballs over die ik idd zou doen als ik teveel gezopen heb :P Deena sowieso Snooki is een twijfelgeval haha

Mike loopt eerder in de aflevering nog te stoken met Unit en later vraagt hij zich af waarom niemand hem mag.. Beetje lomp idd maar toch vind ik hem nog steeds de baas van de serie. Samen met Pauly die zich nergens iets van aantrekt en lekker zn ding doet. Ik ben blij dat et Ron en Sam gezeik voorbij is maar die 2 kun je er ook net zo goed uit fl*kkeren nu. Jenni same story en Vinny is uit zn eigen al weg gegaan. Blijven alleen die 2 "lekkere" meatballs over die ik idd zou doen als ik teveel gezopen heb :P Deena sowieso Snooki is een twijfelgeval haha
Deena sowieso ja lekker nomnomnom

Hoe heet het nummer in aflevering3? Je hoort eerst italiaanse shitgen 'non capisco' en 'como se dice en italiano' en dan een house beat

Deena lekker? Hahahah de lat ligt wel heel laag bij dbb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gadverdamme wat een griezel! Knaller van een landingsbaan als neus ook nog is.

39:30 ->real life serie...blijf het leuk vinden als het tijdens het filmen toch even onmogelijk is omdat nog zo te laten lijken. Buiten staan de fans al massaal te wachten....ik denk datk er na een tijdje gek van zou worden. :D

Deena lekker? Hahahah de lat ligt wel heel laag bij dbb.

[Link niet meer beschikbaar]

Gadverdamme wat een griezel! Knaller van een landingsbaan als neus ook nog is.

Je stelt je echt aan man. Gaat toch om coïtus. Dikke Titten en dikke reet wat wil je nog meer.

Deena valt echt wel te doen , beetje make-up op en wijf heeft wat kukishu al zei dikke tette en een round booty :D.

Nie ouwehoere pasta :D je vorige post liet wat anders zien :D

Terug
Naar boven